30.12.2010

Frisk luft

Enda så sent jeg kom hjem i går, kom A på besøk.
Vi så Behind The Noise (med McFly..) og Behind The Scenes av Nowhere Left To Run.
Og vi lo!




























I dag sto vi opp tidlig (9 er da tidlig nok i ferien?), også gikk vi tur i sneen.
Vi tok en titt på hytta oppi skau'en og planla bursdagsfeiring!
Når vi nå har bursdag med bare 3 dagers mellomrom, hvorfor ikke feire den sammen?
5 dager til jeg blir 16 og kan kjøre!! Whooo.
I dag er siste teaterdag for i år, med festmiddag etter forestillinga.
Heks til bords, eller?

Hva pleier du å gjøre i romjula?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. driver med julegavene, eller slappe av :-)

    SvarSlett
  2. Bra med litt frisk luft i lungene xD
    Lykke til på forestillinga :D

    SvarSlett
  3. Jeg pleier å gjøre litt forskjellig:) I går var jeg på kino å så Narnia og i dag hadde jeg besøk av ei venninne:)

    SvarSlett
  4. Litt frisk luft av og til gjør underverker! :)

    Klokka 9?!? OM det er tidlig nok?! Altfor tidlig spør du meg..
    Men så... ja.. Du kjenner jo meg da :P

    SV: Haha, syns han sier det hele tiden jeg :P

    xxx

    SvarSlett