25.12.2010

Thank you all.

Ah, julaften dere.
Jeg spiste kaker og godis hele dagen.
Siv var i kirka, og etterpå åpnet hun amazinge gaver.


















































































































Jeg fikk annet enn McFly-kalender, tegning (laget av lillesøster) og "Behind The Noise", og skjerf og luer.
Penger til å kjøpe klær, og diverse produkter.
Jeg fikk også et par bøker og DVD'er.
Også såper da!
Men tilbake til skjerfene. Pappa gjetta på de fleste myke gavene var skjerf.
Jeg fikk 11 stykk! Siv is happy. Tusen takk alle sammen! Ikke ett likt skjerf ;)
Noen av dem var til og med hjemmelagde!
Og nå kan jeg velge og vrake når det er kaldt (og varmt).

Hva fikk du i julegave?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. oi :o mange skjerf! Men dem e jo fin å bruke, både til pynt og til å holde varmen :-)

    Og korr flenk søstra de e til å tegne! :o

    Fortsatt god jul til dåkker! <3

    SvarSlett
  2. Masse fint !
    Og mange skjerf :o

    ja, søstra di e flenk te å tægne xD NOT

    SvarSlett
  3. He he det var en del skjerf. Fikk ett skjerf jeg også, det var hjemmestrikket:)

    SvarSlett
  4. Så herlig! Og så mye fint :) Håper du storkoser deg ;)

    SvarSlett
  5. Så mye fint! :)

    Bra at jula ble vellykket i år og :D

    Kos deg videre i jula! :D


    xxxx

    SvarSlett