18.12.2010

Late Night

Jeg pleier å legge meg høvelig tilig.
Det er sant! Mellom halv ti og halv elleve.
Men i går ble det sent; jeg var ikke i seng før kvart på fire.






















Premieren var vellykka!
Jeg husket replikkene mine, gjorde ting til rett tidspunkt, og dummet meg ikke ut.
Alle var ikke like fornøyd med egen innsatts, men jeg er sikker på at det gikk bra!
Etter forestillinga bar det ut for å gå rundt juletreet på tradisjonelt vis etter midnattsforestillinga.
Ah, jeg koste meg, og fikk til og med lest et kapittel av første Harry Potter-bok som jeg skulle lese.
Da klokka slo 01.00 begynte jeg å bli hyper. I blame it all on my classmates!
Nå gleder jeg meg litt til juleferie, og håper bare dagens forestilling går like bra som i går.

Hva er likheten mellom en julenisse og en førsteklassing?
Svar: Begge har sekk på ryggen.

Hva holder du på med i helga?

Siv

xxx

5 kommentarer:

  1. Woho! Så bra! :D


    Har bare vært med på sånne.. rare skuespill jeg. Sånn 17 mai opplegg og greier. Men så var det egentlig ingen som var motiverte til å gjøre det heller da.. xD Var jo obligatorisk så vi hadde liksom ikke så mye annet valg :P

    xx

    SvarSlett
  2. Så bra det var vellykket! :D

    SvarSlett
  3. DÅKKER ALLE VA KJEMPEFLENK IGÅR!!! :D

    SvarSlett
  4. det er bra å høre :D <3
    - være hjemme, eller en liten shoppingtur :p

    SvarSlett
  5. Så fint at det gikk bra da, jeg skal bare slappe av hjemme hos foreldrene mine. Har blitt veldig forkjøla og håper på å bli bra snart:)

    SvarSlett