29.08.2011

Sommergaver

Jeg henger enda igjen i sommeren, jeg. Ikke før i går merket jeg at det lå løv på bakken, og det fordi jeg stoppet opp et sekund for å føle på virkeligheten. Det er så fint å stå å se ut av vinduet på rommet mitt når det er vindstille, for følelsen jeg får er utrolig. Til og med når sola har planlagt å snu for dette året.

clothes2

red shirt

tshirt3

Kjole fra Anita, t-skjorte fra Trude, Martine og Lotte&Lisbet. Det er rart hvordan venner kjenner deg så godt. Jeg fant ut i midten av sommerferien at jeg trengte t-skjorter. Jeg fant ingen, men da jeg kom hjem fikk jeg flotte topper i gave fra alle! Hva skulle man gjort uten livredderne sine? Bildene forteller litt om hvor klærne befinner seg også... Jeg putta på en vask i går, derfor ser dere noe henge på snora. Kult, eller hva? Nå har dere sett tørkesnora vår også! Hva gjør jeg ikke for dere, mine kjære -blink, blink- What else to say? Jeg har fått meg kule topper, jeg er fornøyd, jeg har brukt alle, og nå har dere fått sett dem. Sommergaver er digg, iallfall når de varer i flere år etterpå, og jeg kan tenke på de som ga dem til meg.

Flere som kjøper/får sommergaver til/fra venner?

The Queen
Siv

xxx

Nå renner snart tida ut med tanke på konkurransen! Skynd dere å bli med!

30 kommentarer:

  1. Ja, pleier å kjøpe en liten gave til de beste vennene mine ;)

    SvarSlett
  2. For en fantastisk kul t-skjorte! :)

    SvarSlett
  3. Jeg bruker å gi en liten ting i sommergave, det er jo så koselig å gi bort noe! : )

    SvarSlett
  4. Så koselige gaver :) Jeg har heller ikke oppdaget at det er høst før nå nettopp. Men jeg må vel bare innse realiteten ;)

    SvarSlett
  5. Så koselig med sommergaver! Det er ikke noe jeg hverken får eller gir, ingen tradisjon for det i min vennegjeng!!

    SvarSlett
  6. sv; Tuusen takk!

    Har verken gitt eller fått noen sommergaver i år ( :

    SvarSlett
  7. Fikk det før, men ikke nå lengre :(

    SvarSlett
  8. Nei :) Men er veldig koselig sikkert, da! :D

    sv; tusen takk for spørsmål :D

    SvarSlett
  9. Så heldig du er! :D sommergaver, kanskje jeg skal innføre det igjen, er jo så fint :D

    SvarSlett
  10. når eg bodde i Sandnessjøen (sånn for typ 15 år siden (geez eg e gammal, haha), så kjøpte me alltid bygaver te kvarandre når me reiste noen plass ;)

    / tusen tusen takk Siv ;)

    SvarSlett
  11. Veldig bra tilbud fra Bokkilden! Helt enig! Men med tanke på at jeg skal kjøpe 20 pensumbøker, alle med pris på mellom 200 og 600 kroner, er det egentlig ikke så mye, hihi. Men alle monner drar!

    SvarSlett
  12. Jeg har faktisk ikke engang hørt om konseptet med sommergaver. Jeg har aldri fått noen, og ærlig talt så er jeg glad jeg ikke trenger å gi, for jeg er utrolig dårlig på å finne på gaver til folk -_-

    SvarSlett
  13. nei, men gaver er uansett alltid kost :D

    SvarSlett
  14. Jeg elsker å kjøpe smågaver til mine kjære, men ender dessverre litt oftere opp med å kjøpe smågaver til meg selv... ;D

    SKikkelig søt den røde toppen!

    SvarSlett
  15. Så gøy med sommergaver :) Det minner meg om barndommen! Jeg og bestevenninna mi gir hverandre alltid sommergaver :)

    SvarSlett
  16. Sommergaver er alltid gøy! :D
    Både å gi og få! :)

    ..og t-skjorter og topper føler jeg man aldri får nok av. I alle fall ikke i klesskapet mitt.
    Men det er jo fordi vaskemaskina spiser opp plaggene mine. Jeg vedder på at et eller annet sted i verden er det noen som snylter på oss og sørger for å samle alle de oppspiste klærne!!

    SvarSlett
  17. Gaver er jo alltid gøy, og sommergaver er intet unntak;-D Jeg henger også febrilsk igjen i sommeren, selv om den er loooooong gone når jeg ser ut av vinduet.. Men, men - BAAARE et år til neste gang, huh?;-p Gratulerer så masse med jobb forresten!;-D Jeg har vært veldig off i bloggverden lately, men er alltid gøy å finne søte kommentarer fra deg på innleggene mine <3 Jeg likte dessuyen moods skjorta godt, fargene var toighte!

    SvarSlett
  18. sv: Takk for kommentar :)
    Bruker av og til, men ikke alltid :p

    SvarSlett
  19. Cool! Stilige tskjorter !

    SV;hehe:) Så bra! Da har du linken!

    SvarSlett
  20. Sumargåver er utrulig hyggeleg. Plar eigentleg berre kjøpe og få det når me har vore ein spesiell plass. Som når kjærasten min var i NY eller når eg var i Kanya+Tanzania osb. Som reiseminner på eit vis, til venene. Det er gøy!

    SvarSlett
  21. Vi har aldri kjøpt sommergaver før, men det virker som en koselig greie da :) Digger T-skjortene forresten!

    SvarSlett
  22. Det er koselig med sommergaver:) Det hender jeg får noen gaver av venninner og kamerater, utenom da jeg har bursdag og til jul. Alltid kos det med en fin overraskelse:)

    SvarSlett
  23. Bra du kom på de da Siv;) Dødskule! Ser ikke ut som jeg har så mye å komme med til konkurransen, om du ikke holder ut denne uka hehe

    SvarSlett
  24. Vi gjorde det før, men etterhvert har det liksom bare falt bort, litt :) Fikk sjokolade av vennina mi i år da, men selv kjøpte jeg ingenting siden jeg ikke var noe sted! Heheh!

    SvarSlett
  25. så fine ting du har fådd!

    Kjøpe også sommergava til vennan mine :) e koselig både å gi og å få! ^^

    SvarSlett
  26. gi meg queen-tskjorten :O den var awesome! jeg får alltid fine gaver, så finner jeg bare dritt å gi tilbake igjen :( haha. er så dårlig på sånt!

    SvarSlett
  27. jeg og Charlotte gir alltid gave :D
    kan jeg få queen t-skjorta eller? <3

    SvarSlett
  28. brukte å kjøpe tell mange før, men ikke nu lengre :)

    SvarSlett