26.08.2011

Slappings

Det er helg, og jeg kom meg endelig hjem fra skolen. Uansett når jeg er ferdig på skolen, må jeg vente til tre, og dagene er like lange hver dag. Å sitte på skolen i en time alene, det er ikke noe jeg vil gjøre hver fredag... Det er ganske trist, men jeg overlevde det også! Og nå skal jeg slappe av i helga!

Weekend starts...

Weekend

Sun Beam

Weekend On Clouds !!!

Weekend Blast

Jeg føler bloggen har blitt så slapp. Jeg kommer hjem fra skolen og føler meg sliten i både kropp og sinn, og det enda vi ikke har starta enda. Kanskje er det derfor. Eller så er jeg så fornøyd at jeg ikke føler at jeg trenger bloggen å støtte meg på. Kanskje er det den nye starten? Eller så er det rett og slett den veldig normale bloggtørken. Dere vet, den tida alle bloggere støter på en gang i blant, når de ikke vet hva de skal skrive. Så jeg tror dette holder for nå, for jeg skal komme sterkere tilbake. Jeg må bare samle litt energi, tenke på noen gode temaer, få med noen nye lesere (noe dere kan hjelpe meg med om dere vil!) og finne noen inspirerende bilder og toner! Ha ei heidundrende fin helg!!

Hva skjer denne helga?

Siv
xxx

Skriv om ditt fineste sommerminne og bli med i konkurransen min!

/Bildene er linket.

26 kommentarer:

  1. Kos deg i helgen! Jeg skal også bare slappe av! :)

    SvarSlett
  2. Bloggen din er ikke slapp. Du skriver jo så mye fint!! Men skjønner jo hvordan du føler deg.. tro meg, jeg har det sånn annahver uke.


    God hælj a, søta, og tusen takk for det du sa om de små menneskene <3 du er best!

    SvarSlett
  3. Jeg vet! Føler ikke for å skrive et eneste ord på min, og vurderte en liten stund å slette den, men så kom jeg på at jeg har jo masse fine minner der. Tror det er alt det nye som suger energien ut av oss.

    Syntes ikke du virker så uinspirert da. Kjipt med ventingen etter skolen..

    SvarSlett
  4. e i campingvogna til imårra, så e det heim på fotballkamp :)
    kos dæ ihelga :*

    SvarSlett
  5. Synes ikke bloggen er slapp :-)

    SvarSlett
  6. Kjipt å måtte vente en time ekstra på buss hjem igjen, da. Håper du finner noe hyggelig å gjøre, så det ikke blir altfor kjedelig for deg. :)
    Jeg synes heller ikke at bloggen din virker uinspirert, altså, men jeg skjønner veldig godt hva du mener. Håper du finner den lysten du søker igjen. Du er iallefall en meget god blogger!
    Veldig flotte bilder! (:

    SvarSlett
  7. Jeg er også så utrolig slapp i kropp og til sinns for tiden, men som den stabukken jeg er, nekter jeg å slappe av.

    Håper du finner blogglysten asap ;)

    SvarSlett
  8. Tror jeg egentlig har bloggtørke hele tiden, men klarer allikevel ikke å holde meg unna å blogge, ha ha :P Syntes ikke bloggen din er slapp, syntes den er veldig bra, du skriver om så veldig mye bra, og er fantastisk flink ;)

    Skal også bare slappe av i helgen ;)

    SvarSlett
  9. kjempe fine bilder!
    kjedelig å sitte så lenge aleine da... men godt du overlevde :D
    Jeg skal på noe korps greier xD

    SvarSlett
  10. Hei på deg!

    Elena er tilbake! :-)

    Håper du har hatt en FLOTT sommer!

    God helg, søta!

    SvarSlett
  11. Det er helt normalt å være litt sløv og trøtt når ferien er over. Håper du får en fin helg! I dag skal jeg på matkurs :D

    SvarSlett
  12. Sv: Jeg er fra Bodø! Bestebyen:)))

    SvarSlett
  13. Æ har hatt den såkalte 'bloggtørken' mange gånga, og e ikke akkurat nokka stolt over det :s

    SvarSlett
  14. Kos deg masse i helgå! og for noen fine bilder! det sista va bare utrolig vakkert!

    / tusen tusen takk du, utrolig kjekt med nye følgerar altså, hihi :)

    SvarSlett
  15. sv; hahah, jeg leser alltid innlegg før jeg kommenterer, ellers kan man jo la være å kommentere ;o

    uff, sliter med inspirasjon til å blogge selv, enda jeg ikke går på skolen og har lekser, so on.. har noe med årstiden å gjøre i guess :p

    SvarSlett
  16. Jeg skal bare slappe av hjemme i helgen;)

    SvarSlett
  17. Ntå tusen takk =D Er det du som har tatt bildene her:O? Isåfall syyyyyyykt fine!!

    SvarSlett
  18. Ha en fin helg Siv! slapp av og finn inspirasjon. Kjenner til den bloggtørken. Skole har det med å tappe krefter og kanskje til tider inspirasjon.

    SV;:) det går bra Siv! Trenger ikke å ha dårlig samvittighet! Hmm, så er det meg og idéer. hehe^^, Kanskje du kan skrive om en hobby,noe fine bøker du har lest eller musikk, tema som er i nyhets verden o.l . Det haster for all del ikke=)

    psst. skal ordne med konkurranse bidraget mitt til din konkurranse idag.

    SvarSlett
  19. Så fine bilder! Kos deg masse i helgen, jeg skal på velkommen hjem fest for en barndomskompis :)

    SvarSlett
  20. Kjedelig å sitte alene på skolen og vente da. Håper du får en flott helg. ;) Synes du er flink å blogge jeg!

    Sv. Ok, skjønner. :D

    SvarSlett
  21. Merkar at eg bloggar mykje sjeldnare no som kvardagen er her eg og, men det er eigentleg greit! Man treng ikkje blogge heile tida, berre når ein føler for det :)
    I helga skal eg jobbe og så kjem kjærasten min litt sånn spontant. Hurra!
    (no er eg med i konkurransen)

    SvarSlett
  22. Haha, ja veit om den bloggtørken der ja. Flire kvær gang æ får den kommentaren din om kor æ blir av, da må æ ta meg litt sammen! Tusen takk skal du ha før at du får meg til å komme tilbake! :}

    SvarSlett
  23. Ingenting i veien med en rolig og avslappet helg!
    Er jo litt ekstra godt å koble av etter en spennende første uke på ny skole :)
    Kjente det var godt å få sove lenge igjen! :P

    SvarSlett
  24. Helt underbar konsertbild :)

    SvarSlett