22.02.2010

Vinterferie, snø og Ebay

Vinterferie ei hel uke.
Da skal man ha snø.
That's how it should be!
Nedi sør klager de over snøen, men er det rart? Den er jo gush-brun.
Ikke slik som her, så ren at den kan spises.



















Hvem liker vel ikke ren snø?


Jeg er ikke helt i humør idag...
Jeg ringte nemlig onkel i Skottland igår, og spurte om han kunne by på Ebay for meg.
Selvfølgelig kunne han det, dette var jo ei cd jeg har hatt lyst på siden i sommer i fjor!
Det ser ikke lyst ut.
Cd'n har cover (noe den forrige jeg så på ikke hadde) og er allerede oppe i £21.
Uff.

Jeg får bake ei kake å se om det får meg i bedre humør.
Få tankene over på noe annet!
Også har jeg øvd på "Take a Bow" - Rihanna's sang. Det går faktisk veldig bra! Så bra at jeg har lyst til å ta et opptak...?





Hva skal du gjøre denne uka?
Har du bydd på Ebay?
Hva får deg i bedre humør?

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. - jeg hsr skole så skal på skolen..
    -nei, men har lyst (A)
    -når jeg ser en morsom film av kjendiser jeg liker x) haha
    sv: Tusen takk :D

    SvarSlett
  2. - Myye forskjellige xD
    - Nei, men har innmari lyst :O
    - Masse rart xD

    SvarSlett
  3. Jeg har kjøpt et par briller på ebay og har litt lyst på et iskrem smykke der også :P Men ellers er jeg ganske flink til å begrense meg synes jeg :D
    Sjokolade får meg i bedre humør, masse sjokolade :D

    SvarSlett
  4. ja, ta et opptak :D:D

    - sitte barnevakt og være med venner.
    - neup :)
    - sjokolade, og fine ord fra folk :))

    SvarSlett
  5. Sv: Hehe, greia var egentlig ikke at jeg prater så mye. Altså, gjør det jo til vanlig, men når jeg er syk så prøver jeg å unngå det. Men min mor er ekstremt pratesyk noen ganger, så måtte jo svare på alle hennes spørsmål, og da gikk stemmen til slutt :p

    SvarSlett
  6. SV: Ja dette var så digg det :) Wooohooo :) Heia Norge :D

    SvarSlett
  7. Så langt har jeg jobba og trent og hvert på besøk hos ei venninne å sett Harry Potter. Videre skal jeg trene jobbe også på hytta :D

    SvarSlett