13.02.2010

The Hangover - filmanmeldelse

Jeg har hatt lyst til å se "The Hangover" lenge, og har hørt at det var en hysterisk morsom film.
Jeg må si meg skuffet, igjen.





























Doug skal gifte seg, og drar på utdrikkningslag til Las Vegas med kompisene Phil og Stu.
I tillegg må han ha med seg den sprø Allan, forlovedens bror.
Etter ei natt er gifteklare Doug forsvunnet, og vennene må lete etter han blant en baby i skapet, en tiger på badet og en crazy, naken mann i bagasjerommet!
Kommer det til å bli noe bryllup?

Begynnelsen var litt slapp for min del.
Dette var ikke helt min humor, men nervøs ble jeg iallfall for de fire mennene!
Anbefaler den til de over 15, ettersom det er aldersgrensa, og noen av vitsene vil være vanskelige å forstå for de under...
Om du ser den, med deg Stu's sang etter at Doug er forsvunnet, den er helt sykt morsom :)

Har du sett The Hangover?
Hva synes du om den?

Siv
xxx

1 kommentar:

  1. Jeg har sett den vettu og jeg var ganske skuffa. Ikke min type humor virker det som :P

    SvarSlett