16.02.2010

Transylvania - cover

So!
Nå har jeg tatt en vending, og prøvd nye opptaksmuligheter.
Get ready to be surprised, everyone!
Nå kan jeg ikke blame på lydkvaliteten, for den er super.
Måtte klippe på slutten der, for filmen ble så lang; dere merker det sikkert!
Jeg snakker mye tull ei stund, men dere kan skippe.
Tror jeg starter å spille på 00:30.


- Videoen er fjernet grunnet helt forferdelig introdusering -

Blogger.com (med Siv i spissen, 03.06.11)

Transylvania [originally McFly] - cover by Siv!
Jeg gir dere all informasjonen på filmen...

Har du hørt sangen før?
Hva synes du om at jeg poster snutter der jeg traller i vei?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. særriøst ! :o utrolig bra! du e flink :)

    SvarSlett
  2. du er så fliiiiink jentaaah mii :o

    - ofc, jeg er jo en stor fan av mcfly så,, < 333
    - jeg digger det, siden du er så innmari flink < 3

    SvarSlett
  3. Kjempe bra Siv! :D Digger stemmen din asså, virkelig! Skulle ønske jeg også kunne synge så kunne jeg lagt ut snutter hvor jeg traller i vei også x)

    SvarSlett
  4. Åh, elsker den sangen! Og du har ufattelig kul stemme :)

    SvarSlett
  5. Wow. Du er jo skikkelig flink, da! Var ikke dette jeg forventet når jeg startet å høre på videoen, men var masse partier i sangen hvor alt traff skikkelig bra og det hørtes kjempekult ut. Wow, så gøy! :D

    Svar: Tusen takk for langt svar med masse gode tips :) Det har vært til masse hjelp! Jeg skal sette meg litt i tenkeboksen, men går nok uansett over til å gjøre det på en litt annen måte når det gjelder å svare på kommentarer. Uansett, takk for tips og råd, jeg setter utrolig stor pris på det :)

    SvarSlett