21.07.2010

Sosiale Siv

Hurra, så sosial jeg har vært de siste dagene!
Den første frimåneden så jeg ikke snurten av skolekamerater.
Men så BAM! ville alle plutselig være med meg. Kommer helt sikkert av min høyst populære youtube kanal.



















Jeg kunne vel kanskje trengt noe sånt til tider...


























Det er ganske så kroniskt å padle rundt på denne måten.






Lørdag
padlet jeg rundt i havna i vår oppblåsbare gummibåt sammen med barndomsvennen borti gata. Vi snakket om gamle minner og meninger om litt av hvert.
Søndag fikk jeg besøk av en klassekamerat. Vi fikk snakket om både alvorlige og ikke så alvorlige temaer i tillegg til å se snodie programmer på tv. Ikke nok med det, vi fikk snakket med klassens kjærestepar!
Både mandag og i går var jeg sammen med samme buddy, som holdt meg med selskap i campingvogna vår. Vi snakket om alt mulig rart, og fikk uttrykt bekymringer for det kommende skoleåret. "My Sister's Keeper" fikk vi også sett, en film som er utrolig trist, men som jeg anbefaler dere alle å se. Kanskje lærer dere ett og annet om livet.

Hva har du brukt de siste dagene på?
Hvor flink er du til å holde kontakt med skolekamerater i ferien?


Siv

xxx

5 kommentarer:

  1. Charlotte og Sydney har overnatta hos mæ denna uka, så har vært lammi dæm :))

    å har egentlig vært ganske så flink med å holde kontakten med vænna i sommar :-)

    SvarSlett
  2. De siste dagene har jeg gjemt meg for regnet. Utrolig kjekt, altså! Men det høres heldigvis ut som du har hatt det fint. :)

    SvarSlett
  3. Går i bølger ;p Har vært veldig sosial denne uka! Hehe :)

    sv: Ja, men det er jo helt greit det og ! :D

    SvarSlett
  4. Jeg har snakket med... to av de gamle klassekameratene mine etter vi gikk ut.. Tre hvis jeg tar med den gangen jeg møtte ene kompisen min på Rema 1000! (Det var dagen etter avslutningen... :P)

    Er så dårlig på sånt.. Fyfy!

    xxx

    SvarSlett
  5. Kæm d va vi va sammen me på tirsdag?
    Har du en dobbeltgjengar?

    Grunn t at æ ikkje va sammen me dæ før på søndag va nu at æ for før skoln slutta å va borte en måne :p
    Ellers hadde æ nok plaga dæ tiliar :]

    SvarSlett