24.07.2010

Home again!

Endelig, nå er de kommet hjem.
Det var altså på tide, for jeg har ventet, og ventet.



























Threesome passer ikke alltid så bra, men det funker!




Folk syns nok at det er snodig at jeg er bestevenn med både storesøster og lillesøster.
Det synes for såvidt jeg også, men det har jeg jo vært siden barnehagen.
De to er ikke alltid venner, selv om de kan henge i lag til tider.
Nå er jeg bare glad for å ha dem tilbake etter 3 lange uker.
My next mission: sykle bort for å vekke dem halv elleve om morgenen.
Får håpe de blir like glad for å se meg, hvis ikke er jeg i stor trøbbel...

Pleier du å vekke vennene dine i person om morgenen?
Hvordan tar de/du det å bli vekket?

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. Bruke aldri å fare til de for å vekke de, men når de søv til mæ, eller æ til dæm, så hende det iblant at æ vekke de :p

    og æ veit ikke kordan de tar det å bli vekt, men æ synes i alle fall det e greit så lenge æ har fått min dose søvn, og at det e vænna som vekke mæ xp

    SvarSlett
  2. *kremt* Vel som du sikkert vet så er jeg ikke førstemann til å hoppe ut av senga..
    Så det er som regel de andre som må vekke meg xD

    xx

    SvarSlett