23.07.2012

Oppgraderinger, kan dere tro!

Dere kan tro jeg nå er ivrig når dere nå får se nyheaderen som Johanne har mekka på i lang tid nå. Hun har tegna for hånd, fargelagt og redigert. Hun er ei kreativ og flink sjel, og jeg er superfornøyd! Jeg synes det er godt med ei forandring, spesielt etter alt arbeidet Johanne har lagt i den; Dere synes vel den er fin dere også, ja?? Jeg er iallfall yderst takknemlig! (Selv om det er sinnsykt uvant å se seg selv hver gang jeg åpner bloggen...)

header større

sivheader 3

Utforminga på resten av bloggen må jo selvfølgelig endres litt også, men jeg har ikke tid til å kokkelure med det akkurat nå, så dere får klare dere med the rough draft til i morgen. Kom gjerne med forbedringspotensiale, altså, om dere har tips! Jeg må forresten takke Maria også, for at hun har hjulpet meg med litt av hvert hun også! Så da avslutter jeg for i dag, med takknemmlige bukk.


Siv
xxx

53 kommentarer:

  1. Så stilig den headeren var, absolutt deg!:)

    SvarSlett
  2. så fin den headeren va! :-D

    SvarSlett
  3. Kjempefin header!! :)

    Kunne godt tenkt meg en personlig header jeg også, men jeg aner ikke hvordan man får det til (og ikke har jeg tid til å prøve heller, hihi). ;)

    SvarSlett
  4. Så fint satt sammen! :)

    SvarSlett
  5. wow , dette var kjempefint og kledde bloggen godt! Jeg likerliker :D

    SvarSlett
  6. wow, den der var jo dødsstilig!! cred til hun som laget den altså :D begynte å stirre på den med en gang jeg skiftet til bloggen din :D stilig stilig!

    SvarSlett
  7. sv./

    Hehe, jeg tror egentlig jeg ikke tok i så mye da jeg skrev det innlegget der, nettopp fordi jeg tror så mange, vel, er nesten litt lei av Twilight. Selv er jeg aaaaaaaaaaalt for glad i Twilightserien og jeg skulle over alt på jord ønske at jeg levde Bella Swan sitt liv. Nå er det jo dessverre ikke sånn, men jeg elsker å drømme meg bort i den lune, men mystiske verdenen hennes!! Hehe.

    Arven? Hmm. Er det en serie? Skal definitivt sjekke opp! (Neei, please, ikke si at du er fan av HON? Jeg synes det er alt for barnslig for min smak, eh. + at den er spekket med klisjeer)

    SvarSlett
  8. sv./

    Hahahahha, jaja, sånn er det med bøker! Det er aalt for mange der ute og vi kan ikke vite om alle, heller. Forresten, det er jo en del sånn YA-bøker (science og dystopiske bøker) og det var en periode i fjor hvor alle bloggene jeg leste, leste akkurat sånne bøker (de samme!!!) - og jeg leste ingen av de, haha x)

    SvarSlett
  9. sv./ (nr 2)

    Er første bok "Jeg er nummer fire"? Isåfall har jeg hørt om den, men åh, visste ikke at det var en serie...er du på goodreads eller bokelskere btw? Jeg ante ikke at du digget lesing!!! :D yiiiha *hoppe rundt*

    Haha, welcome to the club, jeg digget de, eh, fire første bøkene...men så skulle jeg fortsette i vinter eller noe sånt, og jeg tenkte bare "hva ER dette, lettlest vampyrsøppel" .... hahahah. Men du har litt rett, det er helt utrolig hvor enkelt det er å bare "forville" seg inn i den verdenen. Har du lest alle bøkene?

    SvarSlett
  10. Hey, dette ser bra ut :) Litt lysere :D

    SvarSlett
  11. Jeg liker forandringene! Headeren var kjempefin og det gjorde seg med et bilde av deg! :-)

    SvarSlett
  12. Åh ja, dette er en meget bra forandring :) Hurra!

    SvarSlett
  13. Jeg syns den var kjempefin!! Godt med litt forandring :D

    SvarSlett
  14. Eg likar KJEMPEGODT korleis det har blitt her med den nye headeren, sikkert litt rart med så mykje forandring i byrjinga men eg håpar du kjem til å bli glad i den :D Tykkjer det er supert at du er med i headeren, du er jo så søt, man blir glad av smilet ditt, og då blir man glad kvar gong man går inn på bloggen! <3

    SvarSlett
  15. Stilig...

    Den sommeren vi fikk her varte ikke lenge skal jeg si deg! Lørdag pøste det ned igjen...

    SvarSlett
  16. Wow, så fint det ble! Jeg trodde nesten jeg hadde kommet inn på feil blogg med en gang, men det var kjempeflott og lyst. :) Du er veldig heldig som har fått så fin hjelp da! :)

    SV:Hehe, iskaffe som er såå godt? Hvilke bøker er det du har lest da? Tar gjerne i mot noen anbefalinger :)

    SvarSlett
  17. Wow, så stilig! Har aldri sett noe liknende :D

    SvarSlett
  18. Kjempe fin header Siv, og veldig kreativt laget, skikkelig deg:))

    SvarSlett
  19. Så utrolig fin den var, hun er veldig flink! Likte navnet i gitarstrengene, virkelig fantastisk tegnet :D

    SvarSlett
  20. Veldig veldig fin header! Som mamma sier, forandring fryder.

    SvarSlett
  21. Forandring fryder og denne var kjempefin :-D

    SvarSlett
  22. Den var kjempe fin! Gøy med noe nytt :-D Likte veldig godt at navnet var skrivet i gitarstrengen! Artig! "Slitan!"

    SvarSlett
  23. Så kjekt med ny header - den var kjempefin,flink ho er!! :)

    SvarSlett
  24. Den var utrolig stilig :D

    SvarSlett
  25. Så fin den nye headeren var! :)

    SvarSlett
  26. Så stilig den var! :D

    SvarSlett
  27. Det ser bra ut allerede i alle fall :)

    SvarSlett
  28. Så fint! Forandring fryder! :) Så er det så gøy å se deg i headeren! :)

    xx TraN

    SvarSlett
  29. Så fint og stilig det vart!

    SvarSlett
  30. JAH, LIKER!
    Full poengpott til Johanne! Syns det er koselig å se ansiktet ditt hver gang bloggen blir åpnet. Det er et lite personlighetspreg. 10/10!

    SvarSlett
  31. Kjempe fint!!!!!!!!!! :)

    SvarSlett
  32. Fin og personlig - veldig bra!

    SvarSlett
  33. Fiiint Siv, morsomt og personlig på en annen måte=) Skjønner at du er fornøyd. Jeg liker at du er med i headeren din selv da! Du blir vant til det sjø, legger ikke merke til deg lengre jeg. Må få fingern ut jeg også snart hehe..

    SvarSlett
  34. SÅ fin header!! Den var helt deg :D

    SvarSlett
  35. Den var fin!! Og passet deg :D

    SvarSlett
  36. For en søt og stilig header. Forrandring fryder vettu :-)

    SvarSlett
  37. Kejmpe stilig header :D Digger den!

    SvarSlett
  38. //klart du kan bli med, men du får ligge i kofferten:)
    Er utrolig deilig med spa og negle behandling, anbefales virkelig:)) har dere noen thai damer som driver med slikt så bør du oppsøke de, de pleier å være kjempe flinke i tillegg til at de er mye rimeligere:)

    SvarSlett
  39. Så kjekt med ny header! Burde gjerne vurdere det jeg og! Kanskje på tide?! :)

    SvarSlett
  40. Satt faktisk akkurat og beundret den! Haha! Den er kjempefin ^^

    SvarSlett
  41. WOW, den ble RÅKUL! Bloggen ble kjempeforandret;) Slitan med ny header som vi sier i Bergen;)

    SvarSlett
  42. Veldig fint nytt design! Det var kjempeuvant og annerledes enn det du har hatt før...men det ser stilig ut det nye :)

    SvarSlett
  43. veldig fint det var blitt! :)

    SvarSlett
  44. Det ble KJEMPEFINT!!!! Så flink Johanne er til å tegne da du. Kunne ønske jeg hadde sånne skills. Nei, virkelig, det ble meget smukt her inne nå. LIKER MUCHO!

    SvarSlett
  45. elsket det nye designet ditt Siv, superfint <3

    SvarSlett
  46. Kjempefin, må si jeg ble imponert over den! :))

    SvarSlett
  47. Jeg tenkte over det da jeg kom inn her, suuuperfint ble det! :D Og jeg liker absolutt å se deg i headeren ;)

    SvarSlett
  48. Jeg trodde nesten jeg hadde feil blogg da jeg åpnet siden din her ikveld, for alt var jo annerledes, haha.
    Men så så jeg det kjente ansiktet på toppen og visste at jeg hadde kommet rett! :D

    Det ser kjempefint ut Siv! Kudos til Johanne! :D

    x

    SvarSlett
  49. Fine fine headeren! Johanne er kjempe flink da!

    SvarSlett
  50. Så utrulig fint det blei! :)

    SvarSlett