05.07.2012

End of our stay

Tida går alltid kjappere enn planlagt og forventa når du har det gøy. Man har hele tida tanken i bakhodet om at det mest sannsynlig blir ei stund til neste gjensyn, og det gjør så man tar alle sjanser man får til å være sammen. I morgen toger vi nedover til Glasgow, også er vi hjemme i kalde Norge på mandag, wæææ! Men de siste dagene til nå har blant annet følgende skjedd:

- Onkel og familie inviterte oss med på piknik i anledning en venns båtsetting: Av hjemmelaga kano! 
- Hadde altså piknik. I bilen! Det var en kald vind (sier vikingen selv...) som kjølte oss ned.
- Lekte også en del i sanda. Selv om det var kaldt. Brrrr

Homemade boat

- Drakk varm kakao etter å ha lekt pirat på en lekeplass. Underholdninga gikk i hønsejakt......
- Fikk meg nytt kjæledyr:

Highland cow

- Søss og jeg gikk et par morgenturer. (Godisinnkjøp for alle penga. Neida. Joda. Neida! Bare litt...)
- Fant noen nye veier og stier. Hvem ville vel ikke vært nysgjerrig på følgende sti??

Squirrel path

- Møtte igjen en gammel kamerat som fant ut han ville varme senga mi... 
- ... Og våkna av ei tunge som vaska ansiktet mitt. Hot stuff.

Smudge the Cat

- Etter mye gjemsel hele uka, gikk vi en tur til stranda.
- Det bleuutholdelig varmt for en nordlending som meg. Skoene av i en fei, og out in the water I went.

wading

Beach

bubbles

More to come, men det får vente til neste uke, folkens! Håper dere enda lever i beste velgående (??)


Siv
xxx

25 kommentarer:

  1. Ser ut som du koser deg glugg i hjel! :D Det liker jeg! Kos deg masse de siste dagene!

    SvarSlett
  2. Fine bilder:) Virker som du har det finfint:) Her hjemme i gode gamle norge er det finvær.Vært fall hos meg.)

    SvarSlett
  3. Hahaha, lo av "hot stuff"-greia.
    Skottland er en av de landene jeg har på besøkslista mi. Vil virkelig dit å loke på slott og skotske menn, eheheheh.

    SvarSlett
  4. Lol, gikk du ut i vannet med strømpebukse på? :p

    Synd ferien er over allerede, det er alltid like kjipt!

    SvarSlett
  5. Høres ut som du har det helt supert;) nyt det fine Siv :D

    SvarSlett
  6. Så mange fine bilder! Synd tiden går så fort, merkes her også!

    SvarSlett
  7. Så mange flotte bilder, Siv. Ser at du har hatt det fint ;) Jeg syntes også tiden går grådig fort når man har det fint og gøy! Synd synd.

    Jeg lever i beste velgående vettu. Idag kom endelig sola tilbake, så da ble jeg litt blid også :-D

    SvarSlett
  8. ÅÅÅÅ jeg digger strømpisen!! Varmt hjemme nå for tida å sjø.. Haha DU er så hot at du får deg en morgenslikk;) Jeg savner søsterbilde ;)

    SvarSlett
  9. for en fresh kano :)
    skjønner hva du mener med å gripe mulighetene, det er bra dere gjør mest ut av oppholdet da :D

    kos deg de siste dagene i skottland Siv :) gleder meg til å høre mer senere :)

    SvarSlett
  10. Det ser så koselig ut! :D Digg med reiser og ferie :D

    SvarSlett
  11. Hørtes koselig ut! Nyt de siste dagene :)

    SvarSlett
  12. Hørtes hyggelig ut. Fine bilder :)

    SvarSlett
  13. Lever i beste velgående! Så herlige bilder Siv, ser ut som du har det helt topp der du er :) Nyt det!

    SvarSlett
  14. Så koselig, jeg misunner ferien din Siv =) Gleder meg til å høre mer!

    SvarSlett
  15. Så fine bilder:) Akkurat som Sindre gleder meg til å høre mer:)

    SvarSlett
  16. heyheyhey!!! tusen takk for sjiraffen <3 Den var lett å sette sammen og står nå ved siden av Raffen på skrivebordet mitt. Elsker den!!! Takk for koselig brev også :))) Du er en gullklomp <3

    SvarSlett
  17. Hjemmelagd kano??! Hvor kult er ikke det?! :D

    SvarSlett
  18. Eg lever framleis, og gler meg til å sjå meir! :)

    SvarSlett
  19. Herlig! Ser at du har koset deg skikkelig, og blir nok godt å komme hjem til norge også eller? HE-HE. Kos deg videre i ferien Siv :D

    SvarSlett
  20. WOw, superfine bilder og det så herlig ut! Hehe, flott kjæledyr du har fått deg må jeg si :)
    Utrolig søt pus også da ^^'

    SvarSlett
  21. Kjekt å både se og høre at du har kost deg Siv ^^ Stien så kjempespennende ut! :-D

    SvarSlett
  22. Skottland er så utrolig pent! Må ha vært en kjempetur!

    SvarSlett
  23. Jeg er pissredd slike høylandsfe..seriøst pissredd. Jeg griner når de er i nærheten..de er litt søt, men hornene er dødskummel. Flotte bilder. Skottland <3

    SvarSlett
  24. Haha - utrolig kult kjæledyr du har fått deg ;-)

    SvarSlett
  25. åååh du har jo vært gjennom så mye rart den siste tiden :D

    SvarSlett