17.07.2012

My new clothes...

En smule kleint, men det er et engangstilfelle, så det er ikke så farlig. Det er jo tross alt mer spennende å se klær enn ... av...  Så dere som er på bloggen for første gang: Det er ikke sånn til vanlig her inne. (Nå er jeg ferdig unnskyldt, sant? Har jo tross alt gjort en stor forbrytelse ved å poste øutfaits på Motionocean!)

New clothes......

shoes

Cardigan, t-skjorter, shorts, brun bukse og sko fra New Look og høytlivsbukse fra Primark
Tights fra The Factory Shop. 

Klærne liker jeg iallfall, så jeg er rimelig (egentlig ganske så) fornøyd med kjøpene. Det kom på rundt 900 kroner, noe som er en grei pris for skottehjertet. Men merker jeg godt kunne kjøpt noen flere plagg.... Sånne sko har jeg forresten lett etter i evigheter! De er av den billige sorten, men det er egentlig ikke så farlig - Jeg klarte ikke la de stå igjen i Skottland!

Siv
xxx

/Bilder tatt av lillesøster, Tina!

57 kommentarer:

  1. Neineinei, mermerMER! Du har nå din litt egen stil da synes jeg Siv. Dagens mote med litt retro farger=) Utrolig nydelig! Vi får ta oss en tur å shoppe da vettu ;) Og jeg tror de har slike sko lignende i sort og mørkerunt på H&M

    SvarSlett
  2. Jeg liker stilen din, Siv!! Skjønner hvorfor du ikke klarte å la de skoene være igjen i Skottland, de er så fine og jeg vil ha dem! ;)

    xx TraN

    SvarSlett
  3. Skikkeleg fint! Liker spesielt godt antrekket oppe til venstre.

    SvarSlett
  4. Det må da være lov med klær inninmellom ;-) Og jeg er helt enig i at det er bedre å se dem på en kropp enn liggende eller hengende på en henger!
    Fine var de også :-D

    SvarSlett
  5. wow, her var det en del fine godbiter ja! Likte innkjøpet veldig godt, og favorittene mine var helt klart skoene og buksene. Må faktisk lete etter noen lignende sko, hehe :D

    SvarSlett
  6. Likte det veldig godt :D

    SvarSlett
  7. Så mye fint du hadde kjøpt deg! :)

    SvarSlett
  8. SIV! Så fin du var, og jeg elsket den buksa øverst til venstre : ) Og skoene! Jeg ønsker meg oxford-sko, jeg.

    SvarSlett
  9. Fine Siv:D liker kjøpene;)

    SvarSlett
  10. Likar! Kjekt å sjå folk med fine klede som passar til dei. Har ikkje noko i mot å sjå meir.

    Og oj, 900 for alt det dar? Oj.

    SvarSlett
  11. Kjempefine klær, passer deg veldig godt :D

    SvarSlett
  12. Fine innkjøp! Syns du utgjorde en flott model ;)

    SvarSlett
  13. Haha, søta :D Likte antrekkene ((:

    SvarSlett
  14. De var kjempefin, og veldig dæ :D digga skoen og cardiganen!!

    SvarSlett
  15. yay, outfit bilder av siv:D Sjelden vare,men det var fine bilder og klær! Bra innkjøp !

    SvarSlett
  16. Så mye fint! Jeg har lyyyyst på skoene dine :D

    SvarSlett
  17. Du kledde virkelig de klærne! Og skoene var kjempefine :D

    SvarSlett
  18. Likte alt du har kjøpt :D Veldig fint!

    SvarSlett
  19. Stilige sko! :)
    Syns du klarte deg fint!

    SvarSlett
  20. Veldig fine klær Siv som kledde deg godt:)
    Forresten artig å komme inn hit etter ukers fravær å finne et slikt innlegg hos deg, det var vel det siste jeg ventet meg:) hehe

    Håper alt står bra til med deg Siv, og jeg må desverre meddele at jeg ikke er like flink som du er når det kommer til det å holde seg ajour på alle bloggene når jeg har vært borte, stort pluss til deg og minus til meg.
    Men kommer sterkere tilbake:)

    //Ja det syns jeg du skulle foreslå for foreldrene dine, så møtes vi på Boracay i julen:)) *gleder meg*

    SvarSlett
  21. Så fin du er, Siv :-) Likte innkjøpene dine kjempegodt! Fine klær og søte sko :-)

    SvarSlett
  22. De to t-skjortene var uutrolig fineslashkule! Og skooene - så søte!

    Godt posèrt, Siv! Hihi : )

    SvarSlett
  23. Flotte autfeits!

    SV: Tusen takk! Og søren, skulle kanskje ikke sagt noe da...

    SvarSlett
  24. Nydelig du e Siv! Og fine plagg :D

    SvarSlett
  25. Wow, litt artig å se outfits på Siv sin blogg! hihi! Fine bilder, og kjempe fine klær! Og ekstra pluss at de ikke svidde så hardt i lommeboken! Slitaaaan! :-D

    SvarSlett
  26. Mye fint! Elsker det første antrekket! :D

    SvarSlett
  27. Kjempefine klær på en kjempefin jente! :D Spesielt skoene, de likte jeg skikkelig godt. Hadde ikke gjort noe med mer av dette! :)

    SvarSlett
  28. Aaah, jeg elsker stilen din!

    SvarSlett
  29. Oj, dette var en ny side av deg! Men liker det! Variasjon på bloggen! :) Så fin du var! :)

    SvarSlett
  30. Så fin, Siv! Digget skoene, og buksen vil jeg haa :D

    SvarSlett
  31. Så mye fint, fargene var jo helt smashing på deg! Digger de skoa der

    SvarSlett
  32. Me like :D

    SV: Ja hun er virkelig en heartbreaker :D

    SvarSlett
  33. oooh, liker liker :D
    du er så søt atte, Siv! <3

    SvarSlett
  34. Eg diggar stilen din Siv! Verkeleg, eg ønsker meg alt du har på deg! Buksene og skorne nederst spesielt. <3

    SvarSlett
  35. Digger klærne :D Gi meg den første buksa...!!!!!!!!

    SvarSlett
  36. En gang må være den første ;-) Utrolig stilige plagg! :D

    SvarSlett
  37. Highwaist er fantastisk, og de skoene var supahsweet!
    ~ jeg er ikke en outfitperson heller, And I approve your post! Iz as sweet as you!

    SvarSlett
  38. Awesome bukser! I like!

    SvarSlett
  39. "øutfaits" Haha:-p

    I like your style, girly!

    SvarSlett
  40. Likte plagga dine. Det er kjekt å ha kler som nesten ingen har like av i Noreg.

    Sidan det er lenge sidan eg har kommentert ville eg berre seie at det virker som du hadde ein fin tur til Skottland (mange fine bilete).

    SvarSlett
  41. åh. nye klær e så gøy. gratulera :)

    / tusen tusen takk snille du <3

    SvarSlett
  42. Åh, den første t-skjorten var kjempestilig! Synes forresten det siste bildet var et veldig fint bilde så det likte jeg veldig godt :)

    SvarSlett
  43. Du er unnskyldt, for det var morsomt å se klærna du har kjøpt!!! ;) Fine klær var det og!! Det er alltid moro med noe nytt :)

    SvarSlett
  44. Fin du er! Likte innkjøpene dine kjempegodt jeg, du kledde absolutt ALT ! :-D Skoene var råsøte, har kjempelyst på slike selv! ^^

    SvarSlett
  45. så fin du er frøken Siv! :D

    SvarSlett
  46. hehe skottehjertet vettu. mammas venninne er skotte, og hun har det så gøy med at hun er det og skylder på det hele tiden. "ja du vet jeg er gjerrig, men det er ikke min feil!" haha.
    ikke galt å få så mye for under 1000-lappen. well done, lassie :)

    SvarSlett
  47. Likte alt du kjøpte jeg! Likte skikkelig godt det første antrekket :)
    Skjønner godt at du ikke klarte å la de skoene stå igjen, de var supersøte!

    SvarSlett
  48. Åhe. Så himla fin du er, også når du føler deg klein. <3 Skikkelige kupp, det må en si! :)

    SvarSlett
  49. Pretty Siv-Marie! haha gjør ikkeno at du posta outfitbilda, du e så fin at :D

    SvarSlett
  50. hehe, det er gøy å se antrekkene til bloggere som aldri blogger antrekk. du var knallfin!

    SvarSlett
  51. Vakre Siv! :D
    Litt outfitsbilder må visst til nå til dags vetdu ;)

    Jeg må si jeg digger de nye innkjøpene dine, spesielt den høytlivsbuksa! *sikle*

    Ahh, skulle så gjerne vært i Storbritannia!

    x

    SvarSlett
  52. Er ikke så ofte man ser bilder av deg i det hele tatt? Men du er utrolig søt! Liker det nye designet ditt også forresten. Veldig personlig.

    SvarSlett