21.07.2012

Bits 'n Pieces

Er man i billigere strøk, så er man i billigere strøk. Men selv om vi var omringa av London Olympics 2012, Wimbledon og Murray og Diamond Jubilee, så ble det ingenting typisk storbritansk hjem fra denne turen. Jeg hadde derimot ei lang liste med filmer jeg ville se, så da passa det godt at lillesøster gikk med på å spleise, hoho!

CIMG9686

CIMG9687

CIMG9706

He-he-he.. Jeg hamstra yndlingsgodterier etter den siste morgenturen i Queens Park i Glasgow. Unnskyldning for å kjøpe godis, vet dere! (Neida. Joda.) McDonald-plata var en skuffelse, for den hørtes nesten ut som den gamle plata. Men jeg har planer om å bestille meg to nye plater, av en annen skotsk artist. You'll here more about that later! Jeg glemte forresten å fortelle dere at jeg i klanhuset fikk holde et skikkelig sverd! Jeg svingte det litt forsiktig rundt, og nå drømmer jeg atter en gang om å lære meg å fekte. Og kanskje sånne kampteknikker - Ville et stunt-kurs vært noe for meg, mon tro?


Siv
xxx

36 kommentarer:

  1. FOR en hamstring! Skulle gjerne hatt noen av de selv...

    SvarSlett
  2. Så masse gøye filmer! Alice in Wonderland er så artig! Hvertfall med Johnny Depp! :D Og alt det snopet! Mmm, ble sulten jeg nå :-D hihi.

    SvarSlett
  3. Naaam, der var det mye som fristet! Og hvit sjokolade som er så godt :-)

    SvarSlett
  4. ÆÆh, fikk LITT lyst på godteri no :(

    sv: tusen takk for det! :D Eg gjorde ingen oppgaver fra boka, men brukte teoritentamen.no - det hjalp virkelig!! Oppgavene der er veldig like teorien :)

    SvarSlett
  5. Så mange herlige filmer!! Nå fikk jeg lyst på Maltesers, det er så godt! :)

    xx TraN

    SvarSlett
  6. Så kjekt! Caaandy <3 er skikkelig godtemyms for tiden :D

    SvarSlett
  7. filmer er alltid gøy :D og det så godt ut med godis, som alltid :P hihi

    SvarSlett
  8. SV: Hehe, det er godt du kan glede deg med meg :)

    Åh, så mange fine (LES: og gode) kjøp :) Jeg har sett alle filmene dere kjøpte og de er veldig gode alle sammen :) Men nå kjente jeg at jeg fikk skikkelig lyst på godteri - og det er IKKE bra, hehe :) Ha en fin lørdagskveld, søta <3

    SvarSlett
  9. Innerts inne har jeg også en drøm om å lære meg å fekte, spille fele og piano, kunne kung fu osv, haha! :-D

    SvarSlett
  10. Er så gøy når ting er billigere enn her hjemme :D
    Synes du skal satse på fekting jeg, hadde nok vært dødsgøy! Bare synd det nok ikke er så vanlig i Norge :P

    SvarSlett
  11. Hei, du! Beklager for sent svar! Men tusen takk for den koselige kommentaren du la igjen på bloggen min! :) Liker din blogg også veldig godt, så kommer nok til å følge med den videre ja! :D
    Håper du har(hadde?) en fin tur til Skottland! :)

    SvarSlett
  12. Må jo selvfølgelig handle alt man kan! Det lever jeg i alle fall etter :p

    Sv; Hehe, det var rart ja :p

    // Haha, det er det vel ikke :p

    // Tsk tsk, det håper jeg du vet nå :p

    // Dere må se den! Utrolig underholdene film!

    // Ja, mye søtere enn de kjedelige med et stort 5 tall :p Elsker å være på sjøen <3

    SvarSlett
  13. Fine filmer det :D Ellers var det myyyye sjokolade å se! Nå må du kose deg ;)

    Sv/Den er kjempegod!

    SvarSlett
  14. jeg hamstrer også favorittene mine når jeg er i uk :)
    men en del av det samme har vi jo i norge og, men jeg har som regel med mer norskt dit til renate en britiske ting med hjem :)

    SvarSlett
  15. Så kjedelige at den skiven var nesten lik den forrige, men andre ord en plate jeg ikke trenger å kjøpe. Godteriet så digg ut, nam nam.. Er man på tur så er det lov å hamstre favorittene i store doser:)) Så spennende at du fikk holde et ekte sverd, awasome!

    SvarSlett
  16. Har sett alle filmene du har kjøpt deg. Likte veldig godt de to nederste, men dessverre ikke de over. Den med de tre musketerer var veldig dårlig dersom det er den nyeste versjonen. Den gamle versjonen er nærmest helt perfekt etter min mening :D

    SvarSlett
  17. Hahah, jeg fikk lyst til å reise av å se på utelandsk godteri! x)

    SvarSlett
  18. så mye fint du har skaffet deg, godis :D
    //hehe, tar vel egentlig aldri fri fra musikken nei :) Er jo tross alt livet mitt, men det kjenner du jo til!

    SvarSlett
  19. Viktig å handle yndlingsgodteri når man er i utlandet ;) Og du har mange bra filmer å glede deg til der :)

    SvarSlett
  20. Smart å hamste litt filmer og godis :-D Namnam !:)

    SvarSlett
  21. omnom snop, hehe. idag ska eg ha ein filmdag ;)

    / hehe, takktakk snille du <3

    SvarSlett
  22. Så kjekt å ha en søster å spleise med da (:

    SvarSlett
  23. Mange fine bilder her <3

    SV: Primark og New Look liker jeg godt også :) Top shop er litt dyrere ja, men når man først finner noe man vil ha så er det verdt pengene i mine øyne ;) hehe.

    SvarSlett
  24. Ohohoho, kontroll over å svinge et sverd ser passe tøft ut! May the force be with you and your sworddream!

    Viss du ser etter "Atna"-innlegget på bloggen min, så ser du en hel haug med bilder av trønderen min. Det er han som balant annet spretter og danser på en bro. Ehehehe.

    Skottland.. jeg vil til Skottlnad.

    SvarSlett
  25. fine innkjøp:) Vurderer å kjøpe amy macdonalds nye cd,men tror jg skal høre gjennom den på spotify.

    SV;Aw,takker og bukker kjære Siv:) Hadde en super bursdag:D

    SvarSlett
  26. Det er jenta si det som har hamstret godsaker og underholdning! :)

    SvarSlett
  27. // hva har hendt siden du oppdaga idag at du måtte ha pause?? Håper ikke det er noe ille.. <3

    SvarSlett
  28. Hurra for film og godteri! :D :)

    SvarSlett
  29. Oh det ser bræ ut :D Flakes.. mm.. Har du smakt flakes-kake?

    SvarSlett
  30. sv./

    Først..*YES*..kommentar fra motionocean :D *hoppe rundt* Det er jo egentlig ganske awesome. Okay, til saken.. (følte meg litt vel formell nå)

    Tuuusen takk for fine ord og ros, det betyr så mye! Made my day <3 Ja, vet du, jeg har en veldig fin sommer! Koser meg masse, med jobb, jordbær og sykkelturer...selv om det regner. Når det regner finnes det jo mange fine ting man kan gjøre innendørs også! :-)

    Klem.

    SvarSlett
  31. Stuntkurs hadde sikkert vært kjempemorsomt da! :-D sikkert en kjempestor opplevelse å få holde et sverd da ^^ Nam, godis, og mange flotte filmer! :-D

    SvarSlett
  32. House of night serien er best : D

    SvarSlett
  33. Jeg merker at jeg fikk veeeeldig lyst på sjokolade nå...

    Skulle så veldig gjerne ha vært med deg i billstrøk kjenner jeg! :D

    x

    SvarSlett