13.07.2012

Når uhellet er ute...

Å spy på seg selv er ikke så veldig gøy. Om en venn kaster opp på deg, føler du lettere ubehag. Men om en fullstendig fremmed tømmer frokosten sin på deg klokka ni på morgenen, får du nesten lyst til å gjøre det samme. (På alle måter du kan tenke deg, egentlig...)

Puking Pumpkin

Det er ikke det at jeg er sånn über-fisefin av meg, men når man er på langtur i et offentlig transportmiddel for å se et danseshow i byen, blir du ikke akkurat jublende glad. Spesielt når du ser ungdomsgutten komme inn etter en luftetur utenfra, vi var noen av de eneste i bussen (som betyr at han i det minste kunne snudd seg til den andre siden), eller han kunne holdt ei hånd for munnen. Ville ikke dere, forresten, ha beklaga på det sterkeste om dere hadde sølt på noen? Jeg hadde i det aller minste forventa at en i reisefølget hans beklaga på hans vegner. Moren hans så bare dumt på oss da vi pressa oss inn i det pittelille bussdo/kottet, i håp om å få vaska bort noe av det inntørka oppkastet; Som om det var vår skyld!!

Puking has never been more amusing.

Den følelsen når du, etter å ha blitt spydd på, blir omringet av 10 svette, kaukende, haikende franskmenn, som sikkert ikke har dusja på ei uke. Så får du og lillesøsters latterkrampe med tanken på dagens utrolig gode flaks, og dere sjekker klokka hvert femte minutt, i håp om at de tre timene snart er over, så dere kan ta dere en kjapp dusj. Selv priste jeg meg bare lykkelig for at jeg, to minutter før gutten kasta opp på oss, våkna og lukka munnen....... Det jeg trodde var appelsinjuice, traff meg jo på overleppa... Også var jeg glad gutten ikke spiste full, engelsk frokost den morgenen.

Siv
xxx

/Bildene er linket

31 kommentarer:

  1. Kjenner jeg ble litt kvalm nå... Både av tekst og bilder... Høres ut som du taklet det bedre enn jeg ville gjort!

    SvarSlett
  2. Nei, fy så ekkelt! Høres ut som du talket det relativt bra da, jeg tror jeg hadde blitt så sinna at jeg hadde sett rødt, så hadde jeg kanskje spydd selv, haha. Uforskammet oppførsel, da - man kan jo i hvert fall unnskylde seg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ditto! Å, jeg ble skikkelig sinna og provosert bare å lese om det. Hva er galt med mennesker?

      Slett
  3. Æææsj! Stakkars deg!

    SvarSlett
  4. Huff, det hørtes ikke særlig festlig ut!! Men jeg skjønner ikke helt åssen han klarte å kaste opp på deg, hvis det nesten ikke var folk på bussen..!! Men sånn er vel alltid ekkelt...bortsett fra hvis det er ens egen lille baby! Men ukjente mennesker som spyr....yuk!

    SvarSlett
  5. Fyyyyy søren! Det er nesten så jeg kjenner lukta, iallefall blir jeg skikkelig uvel av tanken. Var det en liten gutt? At det går ann. max ufraks og frekkhet på sammetid. Heldigvis lukta sikkert franskene nok til at de sikkert ikke la merke til deg etterpå da.. Hva skjedde videre? Vet ikke om jeg hadde klart å gått rundt resten av dagen nesten.. Spørs litt om spruten sto like mye som på bildet over her da:P Yyyyysj!

    SV - Herregud Siv,du er en fantastisk medblogger! Jeg har savna deg skikkelig asså=) Bare kom så skal neglene dine få vettu hihi

    SvarSlett
  6. Å, du fine søte! Herregud, "kondolerer" - eller noe i den dur, jeg aner ikke hva jeg sier i slike tilfeller.Fisefin trenger man ikke være, å få innmaten til et annet menneske kastet over seg er bare ikke ... akseptabelt, nesten. At det var ingen som unnskyldte seg, syns jeg var ufordragelig. Dustemikler.
    - Hurra for franskmenn, da!

    SvarSlett
  7. Haha ble så rystet over dette at jeg glemte å svare på det jeg skulle.. Ja, det er nok de samme mener jeg. Skal legge ute resten også snart tenker jeg. Er bare en del innlegg jeg vil få ut når :P Haha

    SvarSlett
  8. Oh yuck! Ugh og æsj! Jeg tror jeg hadde sagt et bare utvalgte stygge ord til både han og vennene, for sånt gjør man bare ikke til fremmende mennesker uten å unnskylde seg.

    SvarSlett
  9. Whæ fyfaen så ekkelt!! Juuuck!

    SvarSlett
  10. herregud æsj!! hadde blitt så utrolig flau om jeg hadde klart å spydd på noen fremmede! haha huff.. og utrolig ekkelt å bli spydd på av noen. eew!

    SvarSlett
  11. Æsj! Hadde noe slikt skjedd så ville nok den lille sinte nordlendingen i meg kommet fram og klikket litt :P

    SvarSlett
  12. Haha, uff, det er jo bra du klarer å se det komiske i det da! Herregud, ja, jeg hadde vel ikke gjort annet enn å beklage meg, og ønsket å dø av skam, om jeg hadde spydd på noen med et uhell. Herregud, det er jo ganske disqusting! :-S

    SvarSlett
  13. HUFF!Det hørtes ILLE ut siv.

    SvarSlett
  14. OMFG, ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ :( hørtes ikke bra ut :/

    SvarSlett
  15. Uff, så utrolig ekkelt da!

    SvarSlett
  16. å herreguuuud! hahaha, sorry, det her fikk meg faktisk til å le. noe så utrolig ekkelt! men elsker måten du allikevel klarer å gjøre det om til noe komisk, måten du skriver innlegget på. og at dere måtte le litt av det, for i noen situasjoner er det nesten ikke annet å gjøre... uansett hvor ubeskrivelig ufyselig det er! håper du har hatt en superduper sommer så langt, da! :)

    SvarSlett
  17. Haha, æsjafysjameg!!!

    SvarSlett
  18. ÆSJ... Uflaks sier jeg bare! Hahahhaha flirer faktisk :D

    SvarSlett
  19. Herreguuuuud, så ekkelt da! Stakkars deg:-s Hadde dødd litt om jeg hadde vært deg der og da, tror jeg... Håper du fikk deg en god laaaaang dusj etterhvert!:-)

    SvarSlett
  20. åhhh, herregud så ekkelt! Får frysninger, og jeg bruker å bli utrolig kvalm av oppkast. Klarer ikke lukten, og jeg ville helt sikkert spydd tilbake, haha :S

    Synes veldig synd på deg som måtte oppleve det, og det må rett og slett vært grusomt :S Fyssj, for noen frekke mennesker!!

    SvarSlett
  21. Så fælt! Usj, stakkars deg! Må har vert grusomt! Grådig frekt at ingen unnskyldte seg!? Jeg tror jeg hadde ropt "What the f*ck!?" og blitt sinna... Håper karma bites back!

    SvarSlett
  22. Æsj! Folk er ufyselige folk, og dom sa ikke engang unnskyld?! Jeg syns så synd på det, kunne virkelig ikke vært stas! Kjempeekkelt :S

    Sv/ Om du har sett The Notebook så er det nok der du har han fra :)

    SvarSlett
  23. Ussh, lite kult altså! Samme som når man har pyntet seg litt til å dra ut å en måke driter på deg.. Liiite kult!

    SvarSlett
  24. UUUUUFFFF:. Jeg tror jeg hadde tørna litt visst noen hadde spydd på meg!

    SvarSlett
  25. Uff da. Nei, har aldri blitt kastet opp på. Men ei venninne kasta opp på fest en gang, og tørket seg med hånda og tok meg i hånda for å leie meg. Jeg leide henne da på nærmeste toalett og vasket meg på henda. Sånn er det når venninner drikker alt for mye. Æsj...

    SvarSlett
  26. Huff,det ekkelt å både spy og bli spydd på. Han fyren kunne i det minste ha beklaget seg.

    SvarSlett
  27. Godt jeg ikke akkurat har spist kveldsmaten... nammenam...

    SvarSlett
  28. Uff, nei.. Åh.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.
    Ikke er jeg sikker på om jeg skal lage en ekkel ansiktsgrimase eller le heller, haha!

    Er vel ikke det beste minnet du sitter med tenker jeg :p
    Men han kunne i det minste ha sagt unnskyld etterpå. Herregud, hadde det vært meg hadde jeg personlig vaska deg etterpå tror jeg. Hadde fått aaalt for dårlig samvittighet!

    x

    SvarSlett