09.07.2012

Home again, home again

Den vanlige følelsen: Den av å ønske man enda var igjen i ferieland, blanda med følelsen av å vite at man har mye å gjøre hjemme. Nå har jeg jobb(er) å hoppe i, og jeg har lyst til å møte opp med venner. Jeg vil spille volleyball, lære meg å spille tennis, øve på basketball og være i varmen. Det må bare bli varmt først....

CIMG9633

Jeg kjøpte en del nytt i Skottland, så kjenner jeg meg selv rett, får dere sikkert sett det meste om ikke lenge! Dere må vel også få høre hva vi fant på de siste dagene av ferien, for det ble jo litt. Det finnes enda noen bilder jeg vil vise dere også, så denne uka blir det noen etterdønninger av en super tur! Og dere: Tusen takk for at dere har vært her inne og kommentert, selv om jeg ikke har vært på én eneste blogg de siste ukene. Bloglovin' er mest sannsynlig superfull, så jeg har nok å lese denne uka iallfall! En liten ting ble sendt ut til et par av dere, så jeg håper de kommer fram snart! Ellers er det veldig kaldt. Men jeg overlever, som den vikingen jeg er......

Siv
xxx

29 kommentarer:

  1. Bra du har hatt det fint Siv, velkommen hjem igjen ;)

    SvarSlett
  2. Så bra du har hatt det koselig da! Og her hjemme er det ikke så verst akkurat nå:)

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake :) Gleder meg til å lese alt det dere gjorde de siste dagene :D

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem, men å komme hjem fra ferie er aldri gøy :( Synes i alle fall det er alltid like deprimerende! :p

    SvarSlett
  5. Bra du har hatt en fin ferie! Det er alltid litt blanda følelser ved å komme hjem. Jeg skulle gjerne vært lenger på ferie...en uke er alt for lite. Og jeg savner varmen ved rivieraen!! Dette typiske norske sommerværet er bare kjedelig.
    Sv: Det blir nok dessverre ikke noe mer med Mr Security!! Jeg så han så vidt i dag...men jeg satser ikke på noe der akkurat! Han er alt for ung, og bor for langt vekk. Så jeg får bare nyte synet av han de gangene han er innom...så går dagene litt fortere :)

    SvarSlett
  6. Velkommen hjem! Gleder meg til å få opp flere innlegg fra deg igjen :-D

    SvarSlett
  7. Velkommen hjem og tusen takk for den fine gaven jeg fikk av deg:)

    SvarSlett
  8. Velkommen hjem søta;) Dette var bare starten på sommeren. Mye moro i vente!

    SvarSlett
  9. Tonje Haraldsvik10/7/12 12:12 a.m.

    Velkommen hjem igjen! Håpe du tok varmen med dæ ;))

    SvarSlett
  10. Kaldt er det ja! Kom selv oppover i dag, og for en kontrast! :P

    SvarSlett
  11. Jeg gleder meg til å se hva du har kjøpt i skottland, =) Håper du har hatt en strålende ferie, =)

    SvarSlett
  12. Velkommen hjem Siv! Og ja, jeg vil veldig gjerne se hva du shoppa i Skottland ;D

    SvarSlett
  13. Velkommen hjem Siv:) håper norge bestemmer seg for sommer snart!!! Sitter faktisk på flyet nå jeg hehe. Reiser halvveis nordover:p

    Skjønner hva du mener med blanda følelser, jeg har alltid det etter å ha vært i uk:)

    SvarSlett
  14. Velkommen hjem igjen søte Siv! Jeg har savnet deg, om det er lov å si det til en blogger?! :) Jeg har merket ditt fravær skikkelig godt! Gleder meg masse til å se bilder fra turen din og hva du har kjøpt deg! :)

    SV: Tusen takk, Siv :) Jeg blir veldig glad for slike kommentarer! :)

    SvarSlett
  15. welcome home ;)

    / tusen tusen takk <3 og hurra for dobbeltgjenger, haha ;)

    SvarSlett
  16. Fine planar! Ropar på sola saman med deg, haha.

    SvarSlett
  17. Gleder meg til å se innkjøpet og flere bilder fra turen :D

    SvarSlett
  18. Gleder meg til å lese mer om turen og se innkjøp! :-D og tusen takk for mange fine kommentarer på bloggen! Hihi! Alltid godt å komme hjem igjen selv om en sku ønske ferien varte litt til! Gleder meg til å komme til Norge igjen jeg.. Ingen som forstår "bergensk" her i Danmark!

    SvarSlett
  19. Borte bra, men hjemme best :-) Hvor kaldt er kaldt?

    SvarSlett
  20. Velkommen tilbake, HERLIGE Siv :-) Jeg har savnet deg altså;)
    Jeg ser frem til å se innkjøpene dine og lese flere innlegg fra deg fremover ;)

    SvarSlett
  21. Velkommen heim att til gode gamle fedrelandet:) Håper du har hatt en finfin ferietur!

    SvarSlett
  22. Velkommen hjem til Norge! Gleder meg til å høre mer om turen din :)

    SvarSlett
  23. glede mæ t å spelle volleyball!:-D

    SvarSlett
  24. Kjenner igjen følelsen, du vil fortsatt være på ferie, men digger å komme hjem :-P Blir nok en fin sommer her og, håper solstrålene kommer opp til dere ^^

    SvarSlett
  25. Flott og idyllisk :D

    SvarSlett
  26. Haha, det er litt kaldt her også... :)

    Gleeder meg til å se det nye du har kjøpt!!

    SvarSlett
  27. Velkommen hjem igjen!
    gleder meg til å se det du har kjøpt :)

    SvarSlett
  28. Spennende å se flere bilder! :)

    SvarSlett
  29. Borte bra, men hjemme best! Er det ikke det man sier? :)

    Litt (veldig) sent, men VELKOMMEN HJEM! :D Bedre sent enn aldri vet du!

    x

    SvarSlett