18.07.2011

Skye, familie og sånt

Siden sist jeg oppdaterte dere om hva som har skjedd, har jeg gjort en hel del (og tatt en hel del minnerike bilder). Jeg har blant annet besøkt den samme ruinen som i fjord, kost meg i fintværet, blitt venner med en haug med knott, lett etter Tom og Harry fra McFly på Ben Nevis, blitt kjent med våre fire cousins fra New Zealand, plukka blåskjell i fjæra på Isle of Skye og vært i ei lita stue med en hel familie på rundt 27 personer i alle aldre. Jeg har også spilt hagefotball, sett min første shinty-match, vært ute mens det var beksvart ute, hærja en hel del og gått opp og ned den samme veien rundt tusen ganger. Dere skal få servert noen bilder. Ps. finn det norske flagget på det fjerde bildet!!

CIMG2304

CIMG2355

CIMG2444

CIMG2475

CIMG2494

CIMG2638

Hva har dere holdt på med i det siste?

Siv
xxx

30 kommentarer:

  1. Dette hørtes/så gøy og fint ut :)
    Dro til Sverige for å finne go'været, og det fungerte :D

    SvarSlett
  2. Jeg har begynt med kjøretimer. Likte blomster-solbrillene forresten!

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Jeg sitter fortsatt her med foten i været :p Men i dag fikk jeg Playstation Move, og det er kjempegøy :D

    SvarSlett
  4. Så fantastisk fine bilder :) Jeg har festa litt, vært med venner og nå er det jobb! :)

    SvarSlett
  5. Mange fine bilder :) høres jo ut som du har det bra og opplever mye!!
    Sv: Hehe nå er vel ikke du så alt for gammel da ;) men det er helt greit å være singel, jeg trives godt med meg selv!

    SvarSlett
  6. Hørtes som du har gjort mye fint i det siste=) fine bilder!

    SvarSlett
  7. Så koselig, hørtes ut som du har hatt det fint i det siste ;) Selv har jeg ikke gjort så mye :)

    SvarSlett
  8. Du nyter livet med andre ord! :P Heldig gris asså! :D Her er det jobb stort sett hele tiden :P

    SvarSlett
  9. SV;Jupp,håper å finne ut av det. Må finne en fin balanse gang, og blogging er noe jeg liker veldig godt. Greit med litt pauser til tider,og selvom det har "klødd" i fingrene etter å skriver har jeg heller holdt meg unna litt.
    Har ikke blogget så mye nej,så har jo roet meg ned.hehe.
    Hjerte fra Norge =)

    SvarSlett
  10. For noen supercute sunnies, da! Ser ut som du har kost deg. Jeg har nettopp begynt i ny sommerjobb etter jeg såvidt var ferdig med den første, jeg. Men blir penger av slikt, da;-D

    SvarSlett
  11. Kjempe fine bilder :) Dette hørtes gøy ut :D

    SV: Hehehe.. ;) Det er en grunn til at du har hørt om denne, Siv. En kjempe bra film. Anbefales på det sterkeste <3

    SvarSlett
  12. Trivelig, elsker gamle borger, ^_^

    Har ikke gjort noe spessielt!

    SvarSlett
  13. Fine bilder ;)
    I det siste så har jeg bare koset meg med lillegutt ;)

    SvarSlett
  14. Så mange fine bilder, Siv! :) Jeg fant det norske flagget ^^

    Høres ut som om du har hatt det superfint, og det er alltid så hyggelig å lese :)

    Jeg har vel egentlig bare jobba og pakka ned alle tingene mine. Forbereder meg til å flytte opp igjen snart og sånn.

    SvarSlett
  15. så gøy og fine bilder :D må kos deg enda mer du også! :)
    sv; gjorde du?! :O hadde dem andre merchandiser da? :p

    SvarSlett
  16. I det siste har jeg vært på campingtur, jobbet, og slappet av:) Fine bilder!

    SvarSlett
  17. Stilig! Du har jo fådd opplevd en god del ;) meir enn her på øya i affal! :p

    SvarSlett
  18. Nyydelig steder! Når er du tilbake? Jeg tar det egentlig veldig med ro og tida går bare fortere og fortere. Er hjemom en tur igjen nå vettu;)

    SvarSlett
  19. Kjempefine bilder :-)
    har nytt ferien, men savner fint vær da..

    SvarSlett
  20. Seriøst, gikk du og lette etter Tom og Harry? Haha, så bra gjort. Elsker bloggen din:)

    SvarSlett
  21. Høres ut som du har hatt det koselig! Og fant forresten det norske flagget med en gang :p

    Sv; Hehe, ikke en gang Kevin Bacon? Han er ganske kjent :p Men da er det bare å se på filmen, kan nok garantere at den faller i smake ;)

    SvarSlett
  22. Virker som du har kost deg ihvertfall :D Herlige bilder!!

    SvarSlett
  23. godt at noen har finvær, fyfaen - jeg spyr av været vi har her, regn herifra til helvete!! så insane søte solbriller :D

    SvarSlett
  24. Dette hørtes bare så herlig ut, og at du har kost deg masse :D
    Jeg fant flagget også ;)

    SvarSlett
  25. Eg fann det norske flagget! Hurrahurrahurra! Eg er framleis akkurat passe misunneleg, høyres ut som du har det überbra. I det siste har eg hatt masse besøk og jobba, snart er det min tur og reise på besøk og ikkje jobbe :D

    SvarSlett
  26. Hørres ut som du har det fint på ferie i allefall. ;) Og fine bilder. :)

    SvarSlett
  27. Fine bilder, det først var så herlig!
    Her skjer det ikke så mye, regner nesten hverdag. Og de dagene det er sol kommer det alltid noe i veien for bading. Ikke den beste sommeren akkurat :/

    SvarSlett
  28. Høres koselig ut (:

    sv: hihi ;p Du kan følge meg på twitter : cupcakelian . Jeg følger deg om et par strakser :p

    SvarSlett
  29. Så koseli å møte familie igjen :D
    Hørtes ut som om du har vært mye i bevegelse (haha)!
    Jeg tror foresten at jeg ser to norske flagg på bilde :P

    SvarSlett
  30. Synd Fletcher og Judd dro på Ben Nevis helga etterpå da! :(

    Men det virker da som om du har hatt det ganske fint fordet! :D

    Das Norwegische flagg - nummer fire fra toppen! Hvis jeg ikke ser helt feil :')

    Jeg må bare spørre.. Hva i alle dager er shinty forno'? xD

    SvarSlett