29.07.2011

I det siste og sånn...

Vi har vært hjemme i nesten ei uke, men jeg har ikke gjort veldig mye. Været har vært så som så (med omtrent 12 grader i gjennomsnitt), også har jeg snublet rundt i mine egne føtter. Neida, jeg har gjort litt mer. Men bare litt, for jeg har vært mye hjemme i huset...

RYGG

CIMG2848

CIMG2859

Dere vet jeg har bakt. De grove muffinsene var så gode, at jeg måtte bake 2 runder til. Jeg har også brukt litt tid på data. Catche opp og sånn, vet dere. Men jeg var også ute på myra noen timer for å plukke multer på tirsdag. Jeg kjenner det enda i rygg og lår for å si det sånn! Kreativ har jeg også hatt tid til å være! Jeg skrev ut en haug med bilder fra ferien i Scotland (og da bare av familiemedlemmer), også lagde jeg en liten sammensetting på ei korkplate som skal tilbake på veggen igjen. Den skal henge ved fotenden av senga, så ser jeg den hver morgen og hver kveld. Min helt egne smilevegg! Gutta fra New Zealand ringte i dag. Klokka var ikke blitt syv om morgenen enda der nede, så det kom som et lite sjokk. Fint var det iallfall! Noe annet som er fint, er den fiiiine T-skjorta jeg fikk i posten fra Linn i går.

Lillesøs og jeg har også vært en del sammen med søstrene bortpå stranda. Barndomsvennene. Det er nemlig hos dem bildene er tatt. Dette huset har jeg bodd ganske mye i opp gjennom årene. De andre der borte bada, men selv holdt jeg meg tørr (og kald) på land. Jeg skulle jo ta bilder! Og badebilder fikk jeg tatt. Men de ble litt... Provoserende. Jeg kunne bli tatt for å være pervo eller no' om jeg la dem ut. Jeg skjønner nå hvorfor det ikke er lov å ta bilder i badebasseng. Og til det første bildet. Vi prøvde turbo tan et par frivillige for moro skyld. Mer trenger man vel ikke si. "Bilder sier mer enn tusen ord", eller hva?!

Hvordan er badenymfen inni deg for tida?

Siv
xxx

24 kommentarer:

  1. Det er jo deilig å ikke gjøre no særlig da ;) bading hørtes deilig ut! selv har jeg bare bada 1 gang i sommer! Alt for lite! Og glad du liker t-skjorta!! :D :D

    SvarSlett
  2. Badenymfen i meg er litt... sjenert :-)

    SvarSlett
  3. Greit å ikke gjøre så mye! Jeg har faktisk bada for første gang i dag...og da bada jeg fire ganger, for det var stekende varmt!! Det var digg :)

    SvarSlett
  4. Morsomme bilder!
    Badenymfen i meg rømmer så fort jeg stikker storetåa i vannet og kjenner hvor kaldet det er. Men om dette været fortsetter må jeg nok bade snart jeg også.

    SvarSlett
  5. SVAR: Da må du se 'Jeg Reiser Alene', den er sååå fin! Satt med tårer i øynene på slutten.

    SvarSlett
  6. Fine bilder, spesielt det siste bildet :)

    SvarSlett
  7. Jeg e l s k e r å bade <3

    SV; Jeg har aldri villet kjøre bil. Det er ikke noooe morsomt. Men mamma sier jeg skal ha sertifikat på 18-årsdagen min. Så da er det bare å kjøre og prøve å la være å kjøre ned alle i skolesystemet ; )

    SvarSlett
  8. Bading i nordnorge er uaktuelt. Jeg hadde nok selv holdt meg på landt "og tatt bilder" ;)

    SvarSlett
  9. Veldig fine bilder <3

    SV: Hehehe. Litt enig med deg, Siv.. Men det kan bli en stilig variant da :P

    SvarSlett
  10. Kjempefine bilder!
    Har faktisk ikke badet i det siste, til tross for det fine været her. Får bare håpe været forblir som det er og at jeg kan dra ut og bade litt :-)

    SvarSlett
  11. Fine bilder! Jeg bader hver dag,jeg:)

    SvarSlett
  12. Oioi skal også ut å plokke multer snart! Har vært i Sverige å bada masse fordi det va så varmt, så kommer æ hjem til kalde nord :((

    SvarSlett
  13. Badenymfen i mæ har fått boltra sæ vilt siste mnd. Bading e <3

    Nydelige bilder, hus som ligg like ved stranda.. Min drøm! Skulle aldri klagd ett ord igjen kunne æ bare åpna døra og sett rett ned på stranda og havet ;)

    SvarSlett
  14. Fine bilder=) Nå fikk jeg lyst å bade! Badenymfen i meg er ikke glad,den har ikke fått badet=) hehe.
    SV;Mhm, masse fine HP bilder å finne på weheartit.com..=) 2D er alltid best!

    SvarSlett
  15. badenymfen har tatt sitt eget liv, tror jeg. har ikke hørt fra henne på et par år, og hun svarer ikke når jeg roper, heller :P Fine bilder :)
    //Digger at vi hadde noe av det samme-lørdag :)

    SvarSlett
  16. SV: Jauda, ein må slite litt for at gamlingane skal få moltekremen sin. Takktakk.

    Eg såg lenger nedi her at du hadde bilete frå Stirling. Eg studerar i Stirling. Ganske random, men ja, syns det var litt artig.

    SvarSlett
  17. I needed the translator but it was really worth it! I just love how you write, &amazing photos aswell! Looking forward to your next post :)

    SvarSlett
  18. Ikke I kalde havet i hvertfall, ^_^ Fint du har hatt det, ^_^

    SvarSlett
  19. Æ kunne bade i syden :D men ikje her heime..

    SvarSlett
  20. Så herlig da! :) Ikke bada i Norge enda i år jeg, pinglete av meg :p

    SvarSlett
  21. Vi hadde fantastisk vær i går, vi også B-) Too bad at ikke jeg ble "frisk" av lørdagsnatten før langt utpå dagen, ehe;-s

    SvarSlett
  22. E så koselig å møte opp med barndomsvænnan <3
    Bading i kaldt vann, deiliii....har bare bada 1 gang i havet i år! (og det var kaldt)
    haha.. turbo tan virka jo faktisk, eller va de den andre? xD

    SvarSlett
  23. fLotte? :D koselig da :-DD

    har også bada i år! va å bada i havna her om dagen, va faktisk deilig! Fin temperatur den dagen vettu så ;-)

    SvarSlett
  24. Først og fremst - hva i all verden er det på det første bildet der??!
    Jeg får mange rare teorier oppi hodet mitt, men noe sier meg at jeg tar veldig feil! x'D

    Uuush, mult er jo ikke godt engang! *rister på hodet*

    Smilevegg..? Hva er det, en vegg med masse smilebilder? Eller..?

    Hahahahaha! Pervo-Siv! x'D Nå fikk jeg mange tanker i hodet mitt igjen..
    Men for min egen skyld (og din) så skal jeg holde de for meg selv! :'D

    SvarSlett