25.07.2011

Pengeran ;)

Shopping er ikke min yndlingshoppy, men i Storbritannia blir den ekle følelsen nesten borte. Jeg vil tro at grunnen er billigere innkjøpspriser... Jeg fikk iallfall kjøpt inn det jeg trenger for det kommende året, og mer til. Sommeren er tiden av året der jeg bruker penger, så jeg skammer meg ikke egentlig av å ha brukt rundt 1500,- Iallfall ikke når jeg fikk nesten dobbelt i posen av det jeg ville fått hjemme. Den hvite kjolen og skoene betalte mamma. I tillegg til dette brukte jeg også penger på solbrillene fra et tidligere innlegg, enda en gender, ting og tang til andre og en god del iskrem. Og mye godteri som nå ikke finnes lengre... Nå skal jeg spare til New Zealand-tur, men først skal dere få se hva som ranet meg!

CIMG2774

CIMG2775

CIMG2773

CIMG2776

CIMG2781

klær

CIMG2782

Når på året bruker dere mest penger?

Siv
xxx

Det føles snålt å skrive om noe så dagligdags og overfladisk som shopping etter den tragedien Norge har opplevd, men man må nesten leve videre og huske hvordan en smiler og ler.

32 kommentarer:

  1. Kjempe fine innkjøp! Jeg vet egentlig ikke når på året jeg bruker mest penger;)

    SvarSlett
  2. Flotte innkjøp, fikk mye fint for pengene. Selv har jeg brukt mellom 20000-30000 den siste måneden! :/

    Sv/ Tusen takk :D

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har kjøpt <3

    SV. <3 Takk Siv.

    SvarSlett
  4. Jeg shopper nok mest om sommeren jeg også, for det er da man faktisk har litt penger... :) Uansett, så er jo shopping i Storbritannia ganske deilig! Billig, billig!

    Ser ut som du har fått skaffet deg mye fint og praktisk :D

    SvarSlett
  5. Likte skoene..<3

    sv: Tusen takk ...trist i dag..<3

    SvarSlett
  6. Du har jo fått riktig mye for pengene, og det er så gøy! Shopping er ikke helt på topp hos meg heller, men denne sommeren har jeg faktisk brukt en del penger på nettopp shopping.
    Egentlig bruker jeg mest penger hele året - til julegaver og denslags. :)

    SvarSlett
  7. Shit så mye fint! :D Heldige du!

    SvarSlett
  8. Digger skoene jeg <3

    Pleier å bruke mest penger når jeg er på ferie. Tenker ikke over at regninger skal betales jeg :P

    SvarSlett
  9. Hvis du fikk alt dette til 1500 kr, så kan jeg godt skjønne at du er fornøyd! :D

    Sv: Tusen takk! Dette er nok så enkelt å lage at du klarer det sjøl. Tar deg toppen ti minutter! :D

    SvarSlett
  10. Shopping mania!, hehe... Hvilken bok er egentlig the fledgling handbook?

    SvarSlett
  11. Bruker pengar på mat heile tida på skulen :( skjerping til hausten!
    ellers blir da vell litt innimellom,men ein del på sommaren :)

    Sv; ja, blir da. Ja, filmen var kjekk! :) Får tankane over på noko anna og! :)

    SvarSlett
  12. Åh, fine ting. Spesielt den røde kjolen, skinnjakken og den hvite kjolen!

    sv: tusen takk :) Håper du får sett HP snart forresten

    SvarSlett
  13. Åhh, den rutete kjolen var bare til å dåne av...

    Det er nok på sommeren jeg bruker mest penger. For det er da fallskjermsesongen er...

    SvarSlett
  14. mye fint :D
    - helt klart sommer her og! :p

    SvarSlett
  15. moey well spent ey? :) Jeg veit egentlig ikke når på året jeg bruker mest penger. kanskje rund jul? Hakke unnet meg mye nytt denne sommeren hvertfall :P

    SvarSlett
  16. Jeg bruker alt for mye penger hele året igjennom!! hehe

    Sv; Hehe, jeg hadde likt å gå i den klassen da ;)

    SvarSlett
  17. åhh shopping!!!! jeg vil. jeg blir fattig student som flytter hjemmefra til høsten, så nå sparer jeg egentlig bare penger og prøver å spare opp så jeg kan ha til leie, depositum, studier osv til høsten.. blæ..

    SvarSlett
  18. Sååå mye fint du har kjøpt deg!! :)

    SvarSlett
  19. Fine, fine innkjøp. :) Vet ikke når på året jeg bruker mest penger jeg... bruker penger hele tiden, hehe. :P

    SvarSlett
  20. Kjempefine innkjøp :-)!
    Har såå løst på sånne sko!! :c

    SvarSlett
  21. Hurra, flere jenter en meg som ikke er superglad i shopping! Finnes det altså?
    Litt er morro innimellom så klart! Ser ut som du har fått mye morro for pengene hvertfall :D

    //og så hyggelig at du vil legge meg i blogglisten din :D Jeg vil gjerne at du bruker Hverdageventyr da!

    SvarSlett
  22. Om sommeren bruker jeg alt for mye penger, he he ;)

    SvarSlett
  23. Bruker vel penger hele året jeg :P Sånn litt her og litt der! Så utrolig søt den hvite kjolen var. Og den buksa var dritkul :)

    SvarSlett
  24. Kjempe fine innkjøp! Jeg vet ikke helt når på året jeg bruker mest penger;)

    SvarSlett
  25. Så mye fint :)
    hele året.. hehe <3

    SvarSlett
  26. Sindre: Fledling Handbook er ei tilleggsbok til A House of Night-serien. Det er læreboka til fledlingene i historia :')

    SvarSlett
  27. Det er nok på sommeren jeg bruker mest også. Er mye fint, og man går mer ut å koser seg tror jeg.. Likte virkelig funnene dine! Lyst å se hatt, tights, sko, rutete kjole og skinnjakke sammen;) På tid med et antrekks bilde:P Absoltt ikke dårlig pris!! Tights er et genialt plagg som kan brukes til fint og hverdags synes jeg=) Og tusen takk for den finfine kommentaren på bloggen min=)

    SvarSlett
  28. Det er vanskelig å si når jeg bruker mest penger, men det er vel kanskje i sommerferien ;) Da spares det ikke på noe :D

    SvarSlett
  29. fine innkjøp :D og åh, elske kindersjokolade <33

    og trur også æ bruke mest penga på sommarn ;-)

    SvarSlett
  30. For alt det du har kjøpt så tenker jeg ikke på 1500,- som en så alt for dårlig sum!

    Jeg likte kjolene dine! :D Og skoene!! Hadde jeg vært i nærheten hadde jeg kanskje stjelt de :P xD

    SvarSlett