26.07.2011

Interesseportrett #8

Jean Rose er ei kjempesøt jente! Hun har jeg kjent i et par år (over internettet, selvfølgelig). Vår største, felles interesse er bandet McFly, så på det viset har vi holdt kontakt via forskjellige kommunikasjonssider, og nå også gjennom blogg. Hennes hovedinteresse er sporten tennis!

Navn: Jean Rose
Alder: 14
Bosted: Et sted i Trondheim
Bloggadresse: http://jeanrosesmemories.blogg.no

Interesse: Å spille tennis.
















Hva fikk deg interessert i dette? Og når?

Jeg har valgt å skrive om tennis, siden det er interessen jeg har drevet mye tmed i det siste.
Pappa hadde så lyst at jeg skulle begynne med dette, så jeg tenke: hvorfor ikke? Så jeg begynte i februar i år, og siden den gang har jeg syntes jeg det er kjempeartig. Selv om det kan være litt hardt. Fordi her trenger vi bra kondis, noe jeg ikke har.. Haha!

Hva får du ut av det?
Vet egentlig ikke. Jeg lærer jo liksom mye..
























Hvor har du lært nye ting innenfor dette emnet?

Jeg har lært fra pappa, se kamper på tv'en og fra treninger.

Hvem kan du dele hobbyen din med?
Pappa selvfølgelig, og de andre menneskene som er med i tennis også.

Har du blitt kjent med noen nye personer ved å holde på med dette?
Ja, det har jeg faktisk. Noen er yngre enn meg og noen er like gamle som meg. Jeg er med i en gruppe med 7 personer inkludert meg. Artig å være med, pluss for at de er veldig snille.

























Hvor ofte utøver du denne hobbyen?

Jeg har trening en gang i uken. Og for å trene opp kondisen jogger jeg hver søndag. Når det er fint vær, så går jeg ut med broren min og trener litt på å slå, surf osv...

Hvor mye koster det å holde på med dette?
Det vet jeg ikke, det må du spør faren min om. Hahah, han har oversikten over dette! Men rundt 8-900 kroner, tror jeg.











Hvor får du inspirasjon fra til å drive med hobbyen?
Se tennis-kamper på tv'en eller se de som trener før spiller.

Hva tror
dere om sporten tennis?

Siv

xxx

Ps. Igjen vil jeg si til dere som har lyst til å være med: send en mail til siiiv95@hotmail.com Legg gjerne igjen en kommentar under også! Dere kan skrive om alt fra frimerkesamling til zorbing!

// Alle bildene er linket.

17 kommentarer:

  1. Fint interesse portrett:) tennis høres veldig spennende ut:)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar på bloggen min!
    Tennis virker utrolig gøy! :-)

    SvarSlett
  3. Liker interesseprofilen.

    Takk for bildekomplement <3

    SvarSlett
  4. Tennis:) Spilte selv i flere år.

    SvarSlett
  5. Veldig bra portrett, som vanlig :*

    SvarSlett
  6. Nok et fint interesseportrett og tennis hørres ut som en fin hobby det. :)

    SvarSlett
  7. åå, tennis er supertøft! vurderte en periode å begynne på det selv, men holdt meg til håndballen :p NÅ skal jeg sette meg ned å sende inn interesseportrettet jeg fikk tilsendt for evigheter siden. laaaaaat.

    SvarSlett
  8. Sv; Synd med det ja, ville jo gjerne vært med selv :(

    SvarSlett
  9. Jeg liker tennis, som en fritids hobby da. Jeg og søsteren min hadde alltid med det på tur og holdt på med det om somrene:)

    SvarSlett
  10. Har aldri prøvd tennis :P Elsker bloggen hennes da :)

    SvarSlett
  11. Takk for bloggtips, søta :) Denne skal jeg sjekke ut med en gang :D

    SV: Takk Siv.. Veldig fornøyd selv også :D

    SvarSlett
  12. Har ikke spilt tennis på mange år, men ei venninne vil vi skal melde oss inn :)

    SvarSlett
  13. Fint portrett, leser bloggen hennes hver dag :-D

    SvarSlett
  14. SV;Jeg også! Var utrolig fint å være på rådhusplassen! Men var utrolig fint andre steder i landet <3
    //hehe,ja.det er jo bedre sent enn aldri:P

    SvarSlett
  15. hehe, takk for at jeg fikk blitt intervjuet :) xx

    SvarSlett
  16. Tennis ser veldig gøy ut! For de som kan det i alle fall!

    Jeg synes at badminton er "voldelig" nok til sport å være.. :') Hadde noen gitt meg en tennisball så hadde jeg nok ødelagt så utrolig mye, sikta på personer og garantert skadet meg selv alt for mye xD

    SvarSlett