28.07.2011

Scotland Epilouge

De siste tre dagene i Scotland oppholdt vi oss i Edinburgh-området. (Resten av uka gjorde vi ikke annet enn å slappe av hos bestemoren vår og litt shopping, kremt.) Vi dro til Blair Drummond Safaripark (som egentlig er finere enn Edinburgh zoo), Stirling Castle (som var godt i stedet for Edinburgh Castle), Camera Obscura (som klassen også besøkte), Dynamic Earth (der jeg lærte mye nytt om jord, verdensrom og diverse jordisk historie) og enda flere butikker...

DSCF6288

DSCF6295

DSCF6333

DSCF6302

DSCF6393

DSCF6400

Hva slags turistattraksjoner ville dere tatt turen til?

Siv
xxx


Ps. Giraffen er til Speilvendt. Det var bare derfor jeg gikk rundt for å lete etter en som ville smile til kameraet!

32 kommentarer:

  1. Så spennende bilder :-)
    men Siv, hvis du ikke bruker vesker, hvordan får du med deg ting rundt da?? Hehe :-)

    SvarSlett
  2. Fy fader for noen fine bilder <3

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder!:)
    Tusen takk for kommentar<3

    SvarSlett
  4. Fine bilder! Vet ikke helt.. :-)

    SvarSlett
  5. Likte bildene skikkeleg godt, kjempefine! Ah, det høyesut som turen er i overkant vellukka ja :)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder du har tatt! Jeg kunne nok tatt turen til mange av de samme stedene som du har vært. Til helgen skal jeg på en turistattraksjon, nemlig Tusenfryd :D

    SvarSlett
  7. Så fint det førte bildet var! :) Det skilte seg ut, det ble så spesielt :)

    SvarSlett
  8. Så utrolig fine bilder!

    SvarSlett
  9. Fine og søte dyr<3 VIL HA:) hihi. Neida.. blir litt vanskelig sende kan jeg forestille meg.:)
    Fine bilder:)
    SV;Yeah:) Var et par stemmer på det, var mellom tja..20-30 stemmer på enkelte av disse spørsmålene.:)
    Debatt innlegg er alltid fine,eller når man skriver om ting som engasjerer en eller som man liker godt=)

    SvarSlett
  10. Neeei så gøy! Jeg har tenkt å studere i Scotland! :D Om jeg kommer inn, selvsagt.. But still, morsomt at noen deler fascinasjonen min for Scotland! :)

    SvarSlett
  11. Så koselige bilder :D Jeg vet ikke helt hva jeg ville reist til.... Kanskje den safariparken og Stirling Castle!

    SvarSlett
  12. Høres så utrolig kos ut ! (:
    sv: Det står at Kamilla commented on her bilde of you.
    Jeg har facebook på norsk og di hadde bare et ord på norsk :p "bilde"

    SvarSlett
  13. åå, jeg vil også! er generelt dårlig på attraksjoner :( haha.

    SvarSlett
  14. Se der ja, du også har vært i dyrepark nylig! Hehe... Jeg syns det er så koselig å rusle rundt og kikke på turene. De fasinerer meg enormt...!

    SvarSlett
  15. Loch ness, tror jeg, ^_^vet ikke om noe annet...

    SvarSlett
  16. Fine bilder! :) Aner ikke hvor jeg ville dratt, vet nesten ingenting om Skottland :o

    SvarSlett
  17. Så fine bilder :) Jeg elsker "turistatraksjoner" av alle slag. Så de stakar venninnene mine må bare henge med. MEn til gjengjeld henger jo jeg med dem på shopping ;) hihi...

    SvarSlett
  18. Utrolig fine bilder! :) Lyst til Skottland en gang :)

    SvarSlett
  19. Åh, jeg ELSKER påfugler <3 Etter kjærsten min er de de fineste vesenene på jord;-) Dyreverden er spennende!

    SV: HIhi - når jeg først finner noe jeg liker er det stor sannsynlighet at jeg kjøper i flere farger, ja;-p

    SvarSlett
  20. Hmm... Vet ikke jeg :P

    SvarSlett
  21. Kjempe fine bilder <3

    SV; Huff, føler med deg søta <3 Håper du snart får litt sol <3

    SvarSlett
  22. åååååh nydelige bilder:D

    SvarSlett
  23. så gøy :D
    LONDON! helt klart :p
    sv; gjorde den ikke? :( skal ordne opp med en gang <3

    SvarSlett
  24. Kunne tenkt meg alt dette jeg. Drømmer meg bort altså!

    SvarSlett
  25. Åååh, min elskede!! Du er snill ass!! Nydelig sjiraff, såklart! You lucky..... likte bildet av zebraen også, kult :D

    <3 <3 <3

    SvarSlett
  26. Utruli fine bilda, Siv!!!!!!!! :D
    Mange koselige plassa <3

    SvarSlett
  27. Så fine bilda :D den va skikkelig fin den fuglen! :))

    hm.. trur nok æ ville besøkt camera obscura! virke artig ;)

    SvarSlett
  28. Aww, jeg vil besøke en dyrepark igjen.. Har ikke vært på en sånn en siden... alt for lenge! Tror vi var i en slags zoo første gangen vi var på Gran Canaria.. og det er.. *tenker* 4-5 år siden?

    Ahhh, vil tilbake til Edinburgh!!

    SvarSlett