28.01.2014

Topp stæmning og hæfti stuff

NUs veldig seriøse reportere tar dere gjennom noen av meningene på landsmøte, og til slutt får dere et hæææfti kulturinnslag.



Vet dere, dette kosa jeg meg skikkelig med. Jeg har veldig sære og sprø idéer. Til vanlig er jeg vant til å få avslag og beskjed om å senke forventningene mine til hvordan idéer kommer til å utspille seg i det virkelige liv. På landsmøtet til Natur og Ungdom fant jeg plutselig folk som var med på leken, og som hoppa sammen med meg når jeg ropte "HOPP!" Jeg ble litt paff, ettersom jeg er vant til å tulle bort sprø idéer, men i begynnelsen av januar fikk jeg gjennomføre ting jeg ellers må legge på hylla. Og disse greierne fikk jeg gjøre sammen med noen for en gangs skyld. Jeg bare: "Kult! greit for meg!"

10 kommentarer:

  1. Hehe lettis ;) Liker at ingen blir irritert, men smiler til kameraet og er glad =)

    SvarSlett
  2. Så utrolig spennende det så ut! :D Håper du hadde det fantastisk!

    SvarSlett
  3. Folk i godt humør, ingenting som dét! :) Lurer på hva alle de sydvestene(?) var for? Heh.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sydvest er en sånn Natur og Ungdom-ting! Sydvest og strikkajumer ;)

      Slett
  4. åh, herrlighet for en aldeles HERLIG film! Desentralisering <3 forresten. Det der er helt EO-tilstander "kanskje vi kunne hatt 6 dager istedenfor 5, så vi slapp å være oppe til klokka 3 hver natt", men likevel TOPP STEMNING! En av tingene jeg liker med EO-samling er at tankene mine går på alle mulige dialekter etterpå, haha. Gøy! Joiken var herlig da, så tommel opp for at folk både hopper og joiker når du ber dem om det :D

    SvarSlett
  5. Ååå1 gøy! hahahah! WHAT?! Det heter Kofte btw og det var Ane, om jeg ikke så helt feil? ikke at jeg kjenner henne men hun går jo i klasse med en kompis og bare wtf? SNÅLT! Finnmark er lite! Hahahha! KOS!

    SvarSlett
  6. Hahahha! ble så gira at jeg glemte å skrive om det du skreiv: ER så fint når folk tar i mot ideene man har og faktisk backer en opp, det verste som finnes er folk som sier: dette syns jeg du skal tenke litt gjennom. FUCK DET!

    SvarSlett
  7. Så gøy da! Greit å møte noen som er litt like en selv innimellom :))

    SvarSlett
  8. Så interessant da :) Søt video :)

    SvarSlett