13.12.2012

Julepost

Det er så fint når man har bloggvenner som sender deg julepost - både brev, kort og gaver. Du føler deg ekstra priviligert og loooooved. At noen, som jeg aldri har møtt i virkeligheta, sender meg en ekstra tanke, og bruker tid og energi på å sende meg julegaver for at jeg skal bli enda gladere i desember - det setter jeg utrolig stor pris på!

CIMG9834

Denne uka kom det tre pakker i posten fra sør i landet. Den ene var et julekort og ei bok (... jeg juksa, jada, jada) fra Elin. Den andre... har jeg bare en liten anelse av hva det kan være.
Den kom fra Siri, og inni gråpapiret (som er lovlig å åpne før julaften!), lå det et superfint brev. Postpakke tre kom fra Frodith i dag, og heller ikke den har jeg åpna enda, men som med gaven fra Siri, har jeg en anelse av hva det kan være! I tillegg til alt dette, fikk jeg et gavekort fra Elise, som jeg kan bruke på nett. Så snille bloggvenner jeg har! Elsk på, altså! Takk, jenter, dere er alltid så greie!

30 kommentarer:

  1. Så gøy med julepost! :D Utrolig koselig!

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig Siv, du er heldig!

    SvarSlett
  3. Det fortjener du også! Love, love <3

    SvarSlett
  4. Så koslig :)

    SvarSlett
  5. Ååå, så koselig da! :D Heldiggrisen <3
    Gaver er alltid supergøy!

    SvarSlett
  6. aww, så heldig du er da :-D Alltid morsomt å få ting i posten, og enda bedre når det er fra noen som vil deg godt ! :-D pst: har sendt deg en mail forresten ;*

    SvarSlett
  7. Så utrolig heldig du er da!!:) Koselig!:)

    SvarSlett
  8. å være og å ha bloggvenner er kult iallefall!

    SvarSlett
  9. Fint å se den var kommet fram :-)Håper du blir glad når du åpner den da ;-)

    SvarSlett
  10. Dette fortjener du virkelig! Hjerte.

    SvarSlett
  11. Så heldig du er, kjempesnille venner du har! :-)

    SvarSlett
  12. Morsomt da! Jeg fikk SMS i går, fra en blomsterleverandør som hadde en blomst til meg! Jeg var ikke hjemme, så jeg rakk ikke få den levert - men jeg lurte jo fælt på hvem som kunne sendt meg blomster!!! Har nettopp hatt bursdag, så det var mange som kunne tenkt på meg. I dag fikk jeg den. Det var fra....... den nye banken vår :P (Men en veldig fin blomst da!!)

    SvarSlett
  13. Så koselig og inspirerende! :-D

    SvarSlett
  14. Så gøy med slike omtenksomme blogglesere :D

    SvarSlett
  15. Snille og koselig lesere du har siv:) kos å få postkassemat:D

    SV;Takker Siv:D Nei,det er sant det Siv!

    SvarSlett
  16. Så koselig med julepost da. :)

    SvarSlett
  17. såå gøy da, at du får pakker fra leserne dine :D

    SvarSlett
  18. aww så koselig! Blir moro å åpne dem! :-D

    SvarSlett
  19. Så morsomt og koselig :D Håper du blir fornøyd med alt sammen ^^'

    SvarSlett
  20. Oh, så innmari koselig å få sånt i posten. Ekstra gøy når det er folk du bare kjenner gjennom nett, fint å være viktig for noen man aldri har møtt.

    SvarSlett
  21. Siv! Eg fikk det supre julebrevet når eg kom heim i går, og det var så utrulig kjekt å finne :) Du skal nok ikkje sjå bort ifrå at det kjem noko i posten frå Sogn også, det er jo pittelitt tradisjon, hihi! <3 God førjulstid fine Siv!

    SvarSlett
  22. Hipp hurra for julepost, det er superkoselig! Gratulerer med McFly-billetter, forresten.God tredje søndag i advent!

    SvarSlett
  23. Så koselig. Sånt burde man egentlig ha som tradisjon.

    SvarSlett
  24. Så koselig!

    Jeg gleder meg sånn til å åpne pakken fra deg, Siv! Lurer sånn på hva det kan være!

    Håper du har fått brevet i posten innen nå!

    SvarSlett
  25. Koselig med gaver:) bare hyggelig fra min side:)

    SvarSlett