07.12.2012

Eos giveaway

... Jeg føler meg skikkelig rosablogger nå... Oooops. Meeeen jeg har fått tilsendt Eos i posten, av Eos selv - Jeg kan jo ikke bare la dem ligge heller, he-he! Om du vil ha Eos som julegave fra meg til deg, eller som en superjulegave du kan gi til ei god venninne - del link på facebook ogeller twitter ogeller blogg etc og kommenter under that it's done. Jo flere vi er sammen, jo gladere blir vi, hey! Ps. tre av dere får hver deres Eos - skriv gjerne i kommentaren om du har noen preferanse på hvilken du vil ha. Cheese.

IMG_6718eos

16 kommentarer:

  1. GIVEAWAY, yess :D Jeg har delt på twitter, har begynt å følge deg, og jeg vil gjerne ha den kule gule :D

    SvarSlett
  2. Eos er til å spise opp :D deler på fb og twitter.

    SvarSlett
  3. ohh, så utrolig snill du er da :D Jeg blir gjerne med, og jeg har delt på Facebook!

    SvarSlett
  4. deeelt! :)

    Jeg har ingen preferanser, vil nok gi den bort om jeg er så heldig å få en!

    SvarSlett
  5. Herlig Siv:)

    SvarSlett
  6. SV: Ja har tatt bort de gamle innleggene :/ vil bare satse på fotoblogg og ikke så mye annet

    SvarSlett
  7. Eos er gode leppepomader...jeg har prøvd mange av smakene, men havner stort sett alltid tilbake på den røde! den er best :)

    SvarSlett
  8. Du er så snill du :) Det er nok 3 stk som kommer til å bli veldig glade når de vinner :)

    SvarSlett
  9. Haha, gøy :) Gøy å få tilsendt gaver, og gøy å kunne gi de videre. Du skal få slippe å sende de til Australia, da, haha! :) Rosablogger-Siv :) :)

    SvarSlett
  10. Hei og hopp-lille Rosa ;-) Jeg er egentlig bare innom for å ønske deg en fantastisk lørdag, håper du har litt ro i rumpa, og får slappet av :-D

    SvarSlett
  11. Julie Marthinussen8/12/12 5:29 p.m.

    Done :D kjempegøy at så mange bedrifter sponser ting til deg, viser bare hvor flink du er å blogge! (haha, og nei det var ikke smisking)

    SvarSlett
  12. Jeg er med! Har delt innlegget videre på facebook :) kethmh@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jøss, snart er det ikke lenge til du blir nedringt av sponsorer som vil sette inn reklame hos deg! ;)

    Jeg bekrefter that IT'S DONE. Deling altså. Ikke at jeg har snikskaffa sponsorer :D

    SvarSlett
  14. Delt på Facebook og Twitter!! Jeg tar gjerne i mot en rosa, hvis jeg skulle bli en heldig vinner!! :-D

    SvarSlett