16.12.2012

Hvor er adventsluke III ?

Jeg har skikkelig dårlig samvittighet, men det blir ingen juleluke i dag. Stemmen min har (nesten) forsvunnet, så jeg ikke får spilt inn noe i dag, og hele uka har løpt fra meg i et eneste stort kaos av juleteater; prøver, generalprøver, Nrk-besøk, premiære og festpremiære. Juleball og skole har jo kommet på toppen av det hele. Jeg hadde egentlig en plan om å gi dere framførelse fra juleballet i stedet, men jeg får ikke tak i noe opptak, desverre.

Det er veldig kjipt å gi denne beskjeden av tre grunner: 1) jeg har jo faktisk lovet dere luke hver søndag, og det er ganske teit å ikke oppfylle et løfte 2) dere gir så mange fine tilbakemeldinger på lukene, og 3) jeg hadde faktisk gleda meg til ei ny ei! Jeg vet ikke helt hva som skjer med resten av kalenderen - jeg skulle vel ikke lovet dere en i det hele tatt... Det er ikke gøy når planer ikke går som planlagt, og jeg hater å ikke oppfylle forventninger. (Jeg følte meg uansett bare veldig dum når jeg snakka til et kamera om ingenting spesielt). Tre av dere stikker iallfall av med hver deres Eos. Jeg har sendt dere mail, men dere må svare innen i morgen ettermiddag så jeg får sendt dem, vet dere!
/Bildet er linket

20 kommentarer:

  1. Altså, det er suuupergøy med dem, men går det ikke, så går det ikke! Det hørtes ut som en svært aktiv uke, kjære Siv. Vi forstår!

    SvarSlett
  2. Skjønner deg! Det er kjedelig når ting ikke går som man vil. Vi får heller spille av de to andre lukene for å ha noe og glede oss over :D

    SvarSlett
  3. Ikke ha dårlig samvittighet! Det er sånn som skjer...man kan planlegge, men så skjer ting man ikke kan vite noe om. Håper du blir frisk og allikevel koser deg denne tredje søndagen i advent!!

    SvarSlett
  4. Sånt skjer, berre. Synest ikkje du skal ha dårleg samvittigheit, Siv. (no kjem eg på at eg faktisk ikkje har "opna" førre luke, så eg latar som den er for i dag, hihi)

    SvarSlett
  5. Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet, Siv. Jeg får enn så lenge sjekke ut de to tidligere lukene som jeg gått klipp av jeg. Ha en fin søndag, søte deg <3

    SvarSlett
  6. Det går heilt i orden, fine du! Og viss ein er veldig lei seg for at der ikkje er ei luke nummer tre, so er det berre å sjå dei to føregåande og so blir ein glade.

    SvarSlett
  7. Det går fint - vi liker deg like godt likevel ;))
    Håper søndagen din blir kjempe fin!!

    SvarSlett
  8. Det var veldig hyggelig med lukene dine, men er du stum så er du stum!!!! Det er jo ingen som kan noe for sykdom og slitne stemmebånd - ikke du engang :) Jeg kan kose meg godt og lenge med de to forrige lukene<3 Ikke ha dårlig samvittighet - liker deg utrolig godt fordet!! :-) Fortsatt fin førjul ønskes deg. Klem

    SvarSlett
  9. Synd da, men du får bare ta det når du klarer vet du!:) Så får det bli en overraskelse!:)

    SvarSlett
  10. Kommentaren over fikk feil link :(

    Ååh, men du får ha masse god bedring slik at stemmen din kommer tilbake :) Jeg titter innom bloggen din rett som det er for å se om videoen har kommet, du er jo såå flink! Ha en nydelig søndag søte deg!

    SvarSlett
  11. hvorfor var NRK hos deg? :D hørtes ut som du har hatt en lang og slitsom uke! Men det går fint, vi kommer vel til å høre mange fler sanger av deg fremover - noe jeg gleder meg til! Du er flink :) Ha en fin kveld, god natt :) Ble en sen kommentar det her..

    SvarSlett
    Svar
    1. De filma til nyhetssendinga fra juleskuespillet, hihi!

      Slett
  12. Det er jo moro at du er så opptatt med ordentlige morsomme ting, blås i kalenderen da :-) viktigere ting på gang :-) Og den nissekoppen var luke nok den :-) Vi får julestemininga med en gang, du får synge en annen gang da vettu. Går bra det :-)

    SvarSlett
  13. Ikke tenk på det søta <3 Er det noen som vet at ting ikke alltid går som planlagt så er det meg. De som du allerede har lagt ut er så fine :)

    SvarSlett
  14. Høres ut som en skikkelig hektisk uke! Håper du snart får tid til å slappe av litt også :)

    Sv; Hehe, ja, alt sto jo på både arabisk og engelsk :P

    // Det er hun virkelig!

    SvarSlett
  15. Ta det igjen! :D Skjønner du har hatt det travelt!

    SvarSlett
  16. KJÆRE DEG! Du må ta vare på stemmen din først og fremst;) ta heller en ekstra lang luke neste gang;)
    Oj, travel dame;)

    SvarSlett
  17. Fine Siv <3 Du er så god du, som bryr deg så masse :-) Vi skjønner, vi skjønner, og vi venter tålmodig, og blir glad for hvert eneste ord du lirker av deg når du har tid ;-)

    SvarSlett
  18. håper stemmen din er bedre nå.
    og husk du kan gi oss fine sanger senere og vennen, det må ikke være nå i desember :)

    <3

    SvarSlett
  19. Jamen kjære Siv.. Ikke tenk så hardt på det!
    Desember er en kalenderfylt måned for de fleste, av og til er det bare ikke nok tid og energi i døgnet vet du ;)

    SvarSlett