11.12.2012

Imma see McFly!!

Folkens, jeg har en gledelig nyhet å meddele. Etter 5 år som McFly-fan, har jeg nå endelig bestilt og kjøpt billetter til konsert. Konserten er en del av "Best of McFly Tour", og jeg har fått tak i billetter til Wolverhamton den 11. mai. Dette har jeg jo drømt om like lenge som jeg har vært fan! Wiiii, excited til tusen!




Jeg reiser med Nina, som jeg har kjent via twitter, facebook, skype og forskjellige fan-sites i mange år. Så da får jeg jo endelig møte henne face to face, det blir bra! Også når vi er der borte, skal vi møte opp med Renate og Ida. Dem gleder jeg meg også til å møte - de er jo superkoselige! Og det aller beste av alt, er at vi alle digger det samme bandet. Jeg gledergleder meg, kan dere tro. Føler meg skikkelig spazzy, wiiiihuuu!

Ps. Ikke glem at dere kan få en Eos i julegave fra meg, wii. Dere har til lørdag å sjekke innlegget!

/Bildene er ikke mine; Det øverste vet jeg ikke hvor jeg har funnet..

28 kommentarer:

  1. Sara Søreng11/12/12 1:10 p.m.

    Så artig :D

    SvarSlett
  2. så heldig!! :D Høres veldig bra ut!! skal love deg at det er noe å oppleve favorittbandet sitt live :D Begge gangene jeg har sett Green Day live har jeg vært i HIMMELN!!!!! :D har vært green day fan i sånn 8 år nå, og så de først i 2009, så 2010 og nå skal jeg se de igjen til sommern ! :D wiii! GLEDER MEG :D

    SvarSlett
  3. Åå, så gøy :-D Du er heldig du!

    SvarSlett
  4. Åååh, så heldig du er! Jeg er ikke konsertmenneske i det hele tatt, men har veldig veldig lyst til å se McFly live. Har vært fan av dem i rundt 7 år, så bør vel kanskje komme meg på en konsert snart jeg også. Du får kose deg masse, det blir nok veldig bra!

    SvarSlett
  5. Så utrolig gøy da Siv! :-D du har virkelig noe å se frem til, og det er jo supergøy at du slår sammen konsertopplevelsen, med å treffe flotte bloggpersoner og, når du har muligheten! :-)

    SvarSlett
  6. Så kjekt :D Dette blir nok en kjekk opplevelse ;)

    SvarSlett
  7. Weeeeee mange dobbel herlighet!! Jeg vil jo også møte deg og Renate=)

    SvarSlett
  8. Jeg GLEEEEDEEER MEG!
    Det blir så gøy å synge, rope og danse SAMMEN med noen! Tror jeg mista mye av selve konsertopplevelsen på grunn av det den første gangen.. Også husker jeg jo ikke så mye, så håper at det blir bedre neste gang! ;)

    WOLVERHAMPTON HERE WE COME!!!! ....om 150-ish dager i alle fall!

    SvarSlett
  9. Så gøy!!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne :)

    SvarSlett
  10. Så gøy! Håper du får en superfantastisk tur og konsert :-)

    SvarSlett
  11. Å, så kjekt - d blir nok heilt topp!!! Herlig og ha noko slikt og sjå fram til!! :)

    SvarSlett
  12. Å så heldig du er:) De er kjempe flinke:)

    SvarSlett
  13. Så utrolig gøy at du har fått kjøpt billetter da!! Og at du skal dra med mange som du kjenner via nettet :-) morsomt og spennende :-)Dette blir bra Siv! Og superdeilig å ha noe å glede seg til, se fram til :-) langt der framme. Bra det!

    SvarSlett
  14. Jippi, gleder meg så utrolig mye! Nei, dette blir bra Siv! :D

    SvarSlett
  15. Jeg gleder meg også crazy mye, håper jeg får fri fra jobb hehe.. eller jeg fikser fri fra jobb, sjefen må bare godkjenne det..
    siden jeg har to jobber jeg må fikse fri fra.

    Veldig kult at dere skal på samme konsert som oss.
    hvordan og når reiser dere over forresten? har dere begynt å planlegge?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir fly fra min side iallfall, også har vi sett på tog fra London på et eller annet vis... Har du funnet ut noe mer du, da? (Jeg har forresten ikke kommet noe lengre enn å tenke på det... MÅ se på det nå i ferien!)

      Slett
  16. Dette kan jeg tenke meg du gleder deg uendelig mye til! Skikkelig glad på dine vegne, for det er ingenting som er som å se favoritt artisten din live :D

    SvarSlett
  17. å næmmen jøsses lille venn!!!!! tenk å få drømmen sin i opplevelse da. du kommer nok til å ta helt av! haha. det er gøy. og så er england gøy også :)

    SvarSlett
  18. Så herlig da! Da er det bare å glede seg!! Er så deilig å ha noe konkret å se fram til :)

    SvarSlett
  19. Så morsomt da! :) (Aldri hørt om bandet?!)

    SvarSlett
  20. OKAY JEG SER SÅ SINNSYKT GLAD PÅ DINE VEGNE!! WOOOOW!! virkelig!!

    SvarSlett
  21. Aå utrolig gøy! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne :)

    SvarSlett
  22. tnåååååå, så gøy!!! :D kos deg masse når du skal dit! HURRA!

    SvarSlett