23.12.2012

Adventsluke IV, søndag 23. desember

Takk for superfine kommentarer i det siste, folkens - jeg tror vi alle merker at vi får bedre tid uten å måtte tenke på skole! Men hei, det er et av de ordene vi burde gjøre forbudt i jula! Nå skal vi slappe av og gjøre alt det vi ikke har fått tid til resten av høsten. Som å se filmer, lese bøker og blogger, spise julemat og julekaker, kose oss med familien, høre på julemusikk og øve på flagg og hovedstader. Jeg er nesten i mål, jeg! Hva slags planer har dere for jula, dere da?

Ps. For å være sikker på at det er klart: Det er altså ikke jeg som synger i dag. Musikken er av Hayley Westenra!


30 kommentarer:

  1. Koselig og flott musikkvideo :-)
    For en vakker stemme :O

    Jeg skal bare SLAPPE av i juleferien. Nyte kvalitetstid med familie og venner :-)

    SvarSlett
  2. Jeg skal bare slappe av, jobbe og lese. Kose meg masse! Og spise MYE god amt ;D

    SvarSlett
  3. kjempe fin video! :D koselig at du hadde den sangen og filmet litt rundt, julestemning! God jul, håper du koser deg med alt du skal gjøre!! :D

    SvarSlett
  4. For en koselig film:D God jul og kos deg masse:)

    SvarSlett
  5. Jeg skal nok mest bare slappe av her med samboeren, kanskje dra til en venninne og overnatte, og gå noen turer. Men hovedsaklig slappe av, er veldig sliten kjenner jeg ;-)

    SvarSlett
  6. Så fin video, og så fin sang!:) God jul til deg og dine!:)

    SvarSlett
  7. herlig:D Good jul:)

    SvarSlett
  8. Jeg skal slappe av. Lage litt klær til meg selv, se igjen venner og se masse film. God jul!

    SvarSlett
  9. Planen er null jobbing, mye kjæreste og familie!

    SvarSlett
  10. så koselig video Siv <3
    Du er søt, og det var en fin sang, har ikke hørt om hayley westerna før :O

    sv: tror det blir fly til birmingham denne gangen, eller jeg håper egentlig det.. er så lei av fly - buss opplegget.. og de matcher alltid så dårlig med når flyet lander eller går. men har ikke sett så mye enda.. må avklare fri med jobb først også.

    SvarSlett
  11. Åååh, så fin video <3
    Tusen takk for flotte adventsluker! :)

    Jeg begynner så smått å få julestemning.. Mangler snøen da, det er jo grønt ute.
    MEN, juletreet skal snart opp og pyntes, julegrøten er spist og The Julekalender og Hovmesteren står snart for tur! Da blir det vel jul skal du se! ;)

    Gleder meg til masse gooood hjemmelaget mat, familiekos og gjensyn med gode venner og gamle klassekamerater.
    Det blir ei uke fylt med sosial glede!

    Gooooood jul til deg! <3
    Håper den blir FABELAKTIG - akkurat som deg! :)

    SvarSlett
  12. Fin sang;) SÅ mange koselige nisser dere har! Ha en kjempefin jul Siv;)

    SvarSlett
  13. Haha, må smile av de videoene dine. Artig konsept! :D Tøff familie du har! På 1:21 så så jeg at du har samme type julekule som det vi har på treet vårt!! :O Å gosh liksom. Haha. God jul, Siv! :D

    SvarSlett
  14. Du får ha en super duper juleaften! For min del blir det mye lesing av bøker og se på filmer. Kose og slappe av med familien!:)

    SV;Synd at hobbiten har sluttet å gå på kino da. Men tiden flyr nok fort så du kan å sett den på dvd :D

    SvarSlett
  15. Gooooood jul, søte deg <3 Jeg har store planger om å bare slappe av og spise så masse god mat slik at jeg må slanke meg på nyåret liksom;-)

    Juleklem fra meg :-*

    SvarSlett
  16. Jeg skal feire julen hos familien i Fredrikstad i år :)

    God jul, Siv! Kos deg masse masse!! :D

    SvarSlett
  17. God jul, fine du! Og tusen takk for det koselege julekortet!<3

    SvarSlett
  18. Håper du får en strålende dag i dag! God jul søte Siv :)

    SvarSlett
  19. Ha en nydelig jul søta! Håper den er full av kjærlighet og glede :)

    SvarSlett
  20. Det var en fin video :) Planen er avslapping og litt trening :D God jul!

    SvarSlett
  21. Nåh, for en fin avslutning på julaften. Du er så flink<3

    SvarSlett
  22. / Åh, du er nå fin. Hjertelig takk! Det varmer kropp og sjel og hjerte.

    SvarSlett
  23. Eg skal verkeleg slappe av og berre ha ferie, eg elskar berre tanken på det akkurat no. God jul vidare Siv! <3

    SvarSlett
  24. GOOOD JUL :D Håpar du har hatt ein fin jul så langt.
    Så koseleg video og fine songen av Hayley Westenra

    SvarSlett
  25. Goooood jul! Jeg håper du koser deg max nå i ferien, og ikke tenker et fnutt på skole og slikt. Slapp av og spis deg feit, that's how it should be ;)

    Sv/Hurra indeed :D Jau, litt snille og gode må vi så visst ha vært! Takk takk for det søte Siv ^^ Nyttårsforsetta er mye det samme fra år til år, og går som regel ned i dass. Krysser fingra for at det blir bedre neste år! Haha noe jeg sier hvert år...

    SvarSlett
  26. Håper du hadde en fantastisk jul, Siv! :D

    SvarSlett
  27. // Tusen takk!!

    Åh, du er så drøyt søt. Fin video!

    SvarSlett
  28. Jeg ønsker deg en hyggelig jul med akkurat det du ønsker deg mest!

    SvarSlett
  29. Fine gode Siven! Skulle ønske jeg så dette tidligere, hadde fått julestemning før jula kom

    SvarSlett