07.04.2010

Back to school

Etter over ei uke med ferie, var det tilbake til skolebenken.
Noen tok det med et sukk, mens andre hoppet ut av senga klar for gamle rutiner.
Selv ligger jeg sånn midt på treet når det gjelder happy feeling over skolestart!


























Slik ser sammendraget fra dagen ut...
Neida, men noen måtte ta søpla med ut etter mat&helse!






















Sola skinner ENDA, og våren nærmer seg med stormende skritt...























Jeg kunne til og med ha på meg joggesko!
(ikke legg merke til buksa i sokkene, for det er ikke noe jeg pleier å ha til vanlig...)


Hvordan har onsdagen din vært?
Når starter du på skole/jobb etter påske?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. - Min onsdag har vært ok den :)
    - på tirsdagen :D

    SvarSlett
  2. Startet på skolen tirsdag. Onsdagen min har vært...lang..

    SvarSlett
  3. Haha, jeg må alltid ta ut søpla på jobb..

    Onsdagen min har vært både jævlig og bra. Har faktisk blogget hvorfor, om det skulle være noe interessant.. Hehe :)

    SvarSlett
  4. Starta på onsdag vi å :-) og skoledagen va helt grei. Æ synes faktisk det e godt å være på skolen i blant.

    Selvfølgelig, ikke leksen ogsånt æ tenke på, men det å få være med vænnan, samles i friminuttan osv. :)

    SvarSlett