07.05.2013

Frimerke fra England

Det er såvidt to dager igjen - og jeg er i modus. Har talt ned til torsdag i 40 dager, og nå kan jeg si at i overimorgen reiser jeg! Det blir så bra - spesielt at jeg skal reise med ei som Nina. Jeg gleder meg til å møte henne på Gardermoen utpå ettermiddagen. Kanskje har også Trille mulighet til å møte oss, yay! (Om flere er i området, må dere så absolutt gi dere til kjenne!)

1. Dette er alt jeg tar med meg, og 2. jeg lever i den kofta, elsk på!












Uansett; jeg har intensjoner om å kjøpe noen kort borti England, og lurer derfor på på om det er noen av dere som har lyst på noen ord fra denne vekja? Kommentér under her i ei forrykende fart! Om dere liker facebook-sida til bloggen, skal jeg prøve å holde dere en smule oppdatert der underveis, oh yeah!

Ps. takk for alle de nydelige komplimentene og fiiine refleksjoner i det forrige (og alle andre) innlegg!

41 kommentarer:

  1. God tur, du er heldig:) Ja jeg vil gjerne høre noen ord fra deg, koselig det:)

    SvarSlett
  2. Kos deg masse Siv :-) Du må fortelle litt underveis HER også om du har tid ;-) Jeg er ikke på Facebook. Og kort i posten kan du vel sende ;-D Håper du får en kjempefin tur med Nina :-)

    SvarSlett
  3. Kos deg masse på tur :D

    SvarSlett
  4. God tur og eg håpar at du får ein opplevelse som du vil alltid ha i minnet :). I skrivande stund er lillesøstra mi i himmelen (om eg ikkje tar feil, hehe) fordi ho er på 1D konsert i Oslo.

    eg seier aldri nei til å få eit kort :D

    SV: Tuuuusen takk :D

    SvarSlett
  5. Kort er jo alltids kos! God tur og kose deg masse!:)

    SvarSlett
  6. Kort er kos ja=) Du må ha det kjempekjekt på konsert og møtinga av alle søtisene. Ta masse bilder og fortell oss hva som skjer;) Blir du lenge borte egentlig? Riktig god tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kommer hjem sent på søndag! Tihi!

      Slett
  7. Jeg er sikker på det kommer til å bli en herlig tur! Kos deg massemasse :-)

    SvarSlett
  8. JA, JA, JA!!!!! Jeg vil ha noen ord! Kos deg masse :D

    SvarSlett
  9. Kos deg masse masse!

    Din plan B høres bra ut da, angrer nesten litt på at jeg ikke gikk der selv, men nå har jeg straks en annen "sivil" tittel OG skal jobbe i en ingeniørbedrift! Nesten det samme(?).
    Så langt nord at du nesten ikke kommer lengre nord. Hint: du kan ta hurtigruten dit og hvis man har vært der, så kan man bli medlem i isbjørnklubben ;)

    SvarSlett
  10. God tur!! Du må kose deg masse :) Ser frem til oppdatering når du kommer tilbake.

    //Tja, det er vel heller leire som er bra for huden? Uansett så er vel norsk gjørme fylt med så mye rart at jeg egentlig ikke vil tenke så mye på det ;) Måtte vaske alle klærne flere ganger i vaskemaskina!

    SvarSlett
  11. Iiiiiih, JEG GLEDER MEG SÅNN!!
    I morgen får jeg overnattingsbesøk så idag har jeg pakka ned alt som jeg kunne.. Fin unnskyldning syns jeg ;)

    Nå skjer det i overimorgen gitt! WOHO!
    Vi sees på Gardermoen! :D

    SvarSlett
  12. Wiii, så herlig! :D Du får ha en kjempefin tur og du må kose deg masse! :D

    SvarSlett
  13. KOS DEG PÅ KONSERT for det er det jeg regner med at du skal nå!!

    SvarSlett
  14. Å så gøy! Husk å få med pass, penger og boardingkort hele veien, det er ikke alltid jeg klarer haha :D

    SvarSlett
  15. God tur søta! Kos deg masse :D:D

    SvarSlett
  16. Jeg vil ha postkort!!! sist gang noen sendte det var vell fra en sydenferie i 8klasse..

    SvarSlett
  17. Så spennende, endelig skjer det! : D Jeg vil gjerne ha postkort forresten. :)

    SvarSlett
  18. Jeg tar gjerne imot noen ord :)

    SvarSlett
  19. God tur, og kos deg masse! :D
    Åh, også sier jeg ikke neitakk til postkort :)

    SvarSlett
  20. Du får ha en superduper tur og kos deg på konsert:) sier heller ikke nei takk til et postkort:) er kjempe koselig å få det:)

    SvarSlett
  21. Oi!!! Endelig :)) God tur, og kos deg kjempemasse!

    SvarSlett
  22. GOD TUR!!!!

    / Tusen takk, utrolig kjekt å hørra ;)

    SvarSlett
  23. GOD TUR !!! :-D åå, et kort hadde vært superkoslig å få, hihi ! (Marlene Sanness, Politim. Bendixensgt 28A 6508 Kristiansund) Kos deg MASSE på tur, gleder meg til å høre fra deg når du kommer hjem og har maaaasse å fortelle oss om turen din <3

    SvarSlett
  24. ja, det hadde vært flotters :D
    xx Siri

    SvarSlett
  25. EG VIL HA KORT EG VIL HA KORT!
    Sondre Skogveien 22A, 5055 BERGEN NORWAY :D:D
    Kos deg enormt masse, håpar du får ein heilt fantastisk tur!!

    SvarSlett
  26. God tur og kos deg masse!!!!!!!!

    SvarSlett
  27. Så herlig! Håper du har en riktig god tur og koser deg masse!
    SV; Den nye headeren er på plass, men kanskje du må oppdatere siden for å få den opp? (F5 på pc og cmd + R på mac).

    SvarSlett
  28. jeg vil ha postkort, for sure!!! hvem får postkort nå for tiden? det er jo superduperkoselig :) Christine Lövendahl, Breigata 12, 4012 Stavanger :) Kos deg masse, masse på tur lille søde :*

    SvarSlett
  29. oi.. sorry, det er visst BreiBAKKEN 12 :p ikke helt inni det enda.

    SvarSlett
  30. Håper du koser deg enormt!!!

    SvarSlett
  31. God tur søta, kos deg masse masse!! <3

    SvarSlett

  32. Håper du har kost deg maaasse på konsert! =D

    SvarSlett
  33. Good tur! :D Kos deg så mye at du sitter igjen med tusenvis av nye inntrykk og minner :-)

    SvarSlett
  34. sv - Tusen takk :D Seriøst, Tror du mener bestevennina til min bestevennine i så fall :D Tror i alle fall du mener henne, for hun var jo også på konsert med Mcfly. Så utrolig morsomt! :D

    SvarSlett
  35. sv: takk for hyggelig tilbakemelding på sommeroppussingen haha! Og forresten, har litt dårlig samvittighet for at jeg glemte helt bort den postkort-kommentaren din - sorry! Men altså, vi har litt greier som ordnes med postopplegget her nå, så det er litt vanskelig å motta post ordentlig. Så det går fint likevel. Bare.. fikk litt dårlig samvittighet for at jeg glemte å nevne det høhø. Håper du hadde det suuupert i England og gleder meg til å lese om hvordan det var (for regner med det kommer noe om det?) :D

    SvarSlett
  36. Jeg vil selvfølgelig kjempegjerne ha kort, og hvis du passer på å skrive din egen andresse på i tillegg til min, skal du få kort tilbake herfra! Jeg bor i 13 Rue Saint Bernard, 75011 Paris. Riktig god tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å neeeiii, jeg glemte å sjekke datoen på innlegget! Jeg fikk bange anelser, og da jeg så nærmere på kommentarene, skjønte jeg jo at du allerede er hjemme igjen. Vel, da håper jeg at du har hatt det strålende!

      Slett