14.04.2011

Mr. Wrong

Jeg vet hva jeg vil ha (les Min Framtidige mann), og jeg vet hva som absolutt ikke tiltrekker min oppmerksomhet. Jeg fortalte dere kort om noen negative punkter i mitt forrige innlegg, men Anita foreslo at jeg kunne dedikere et helt innlegg til mr. Wrong. Here it is!






















De er nok ikke like søte som voksne...

Det første punktet er syting. Når det kommer til syting er jeg ikke så veldig tålmodig. Teorien min er "vær mot andre som du vil andre skal være mot deg." Om jeg syter minst mulig, så vil ikke andre syte konstant til meg. Sytegutter (og jenter for den del) virker så selvmedliden og oppmerksomhetssyk. Det finnes så uendelig mange andre metoder for å få oppmerksomhetpå. Slutt å syte, og gjør noe med problemet!

På samme linje står emo-gutten. Jeg synes ikke de er så attraktive. Jeg er jo en positiv sjel, og da kan jeg ikke bli tynget ned av en negativt laddet gutt. Han klager på livet i stedet for å bruke tida på noe som gjør livet til det bedre. "Bli sammen med ham, og gjør livet til en solskinnsdag, da". Nei, jeg orker ikke bruke tida mi til å snu andres liv. Kall meg gjerne egoist, men jeg har da et liv jeg óg. Kjære emo-gutt; dann deg et band og få ut all frustrasjonen, bli berømt og få masser av hylende tenåringsjenter etter deg fordi du likner på Pete Wentz. Ironisk. Ingen vil ha deg før du er berømt.

Punkt tre er en skikkelig overvektig McDonaldsgutt. Selv prøver jeg å leve sunt og mosjonsrikt, og det blir ikke lettere av å se en person som stapper i seg snop døgnet rundt. Jeg vil kunne gå på turer sammen med personen, og ikke bare sitte inne å glane på dårlig tv. Han må være til hjelp i huset, og ikke bare sitte å se på at jeg gjør alt arbeidet. Jeg hater å rydde opp etter andre, hele tiden så fremst ikke andre også rydder opp etter meg like mange ganger. Aller helst ser jeg at alle rydder opp etter seg selv. Da slipper man urettferdige diskusjoner.

Man kan jo selvfølgelig nevne nasisten, rasisten, kåtingen, terroristen, blasfemisten og den hjerneløse. Men jeg tror de står på alles liste, så jeg orker ikke gå inn i detaljene.

Hvilken type person kunne du absolutt ikke vært sammen med?

Siv

xxx

20 kommentarer:

  1. Jeg er egentlig veldig enig i deg! Hehe.. Pluss at han må ikke være sånn knust-nerd eller en som sitter på pub døgnet rundt :P

    SvarSlett
  2. Ah, enigenig!
    Men oh my god, den gutten var så tjukk at det så fake ut! :O

    SvarSlett
  3. er så enig med deg!
    mye av det samme som deg :p

    SvarSlett
  4. Tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som du har nevnt over her heller! Og jeg kommer egentlig ikke på flere ting nå, heheh :)

    SvarSlett
  5. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg må ha en mann som holder seg i aktivitet (litt muskler har aldri skadet), generelt være pen å se på og ikke minst smart! Takler ikke gutter jeg føler med smartere enn... Ja, også må jo kjemien stemme da.

    SvarSlett
  6. Høhøhø, Pete Wentz.. *knis* Oooh BURN! xD

    Er veldigveldigveldig enig med deg der..
    Det handler jo om å finne en person som er litt lik seg selv. Sånn sett kan jeg ta den hjerneløse fyren, for vi hadde nok passet godt sammen - så kan du stryke han av "ikke-date" lista di!

    Jeg tror bestemt på at det finnes én sjelevenn for alle der ute.. Kanskje til og med flere. Av og til så tror jeg at min kanskje har kjørt seg fast i grøfta eller noe, meeeen vi har da MANGE år foran oss enda! Håper at det kommer noen å drar opp bilen hans innen et par år så han kommer frem.

    SvarSlett
  7. Ej e ganske enig me dej. En type persona ej absolutt ikkje kunne vore sammen me e somlepaven. At ej sjøl e treigare en gjønasnitte e nok, hehe. Men en som rydda etter sej, sei søte ord til mej, e sej sjøl, og behandla mej sameleis framfør vennane sine som heime? Jatakk:)

    SvarSlett
  8. så utrolig kreativt og bra innlegg! bra skrevet, er så enig i mye! og elsker din lille touch av humor! :D:D

    sv; takk for at du la igjen dine spor på bloggen min ^^ Ønsker deg en flott kveld

    SvarSlett
  9. Jeg liker å lese disse innleggene dine!! Du skriver så likt jeg tenker iblant, morsomt :-D Haha, ja jeg skriver jammen unna på dette her også, jeg er opptatt av at min gutt må ha sosial intelligens, kunne ha noe å tilføre samtalen og diskutere vilt med meg (saklig), og være sjarmerende. Jeg faller jammen for de rareste typer, så lenge de bare har en personlighet som fenger!! :-) Utseende er IKKE alt... Huff, har møtt så mange nydelige men hjernedøde gutter..

    SvarSlett
  10. Veldig bra skrevet! Må si at du lister opp ganske bra den mannen jeg heller ikke vil være med.
    SV;Jah,men nå fikk jeg vite svaret og jeg bestod! må bare jobbe mer på grammatikken pga den sitter ikke.hehe
    Bestod pga jeg oversatte et tekstutdrag ganske bra.=)

    SvarSlett
  11. Den negative typen. Jeg er overpositiv til tider, jeg blir veldig fort glad uten å egentlig ha en grunn til å bli glad. Så å være med en negativ person tror jeg ikke at jeg hadde klart. Eller ikke den tøffe typen som tror han er bedre enn alle andre i alt og som aldri tar feil. Det "forholdet" hadde nok ikke vart en dag en gang xP

    SvarSlett
  12. Helt fullstendig enig med deg! Jeg lever også etter det sytepunktet, for det er så utrolig irriterende å høre på evig syting... :)

    SvarSlett
  13. "Kjære emo-gutt; dann deg et band og få ut all frustrasjonen"
    Haha, der måtte æ flire xD
    Kjempebra skrevet Siv! <3 E så enig, så enig.
    Sytepaven står definitivt også øverst på min "NOT" liste...de tapper deg jo totalt for energi :o
    ps. mamma digga innlegget ditt ;)

    SvarSlett
  14. Haha, kunne ikke vært mer enig! :)

    // Smart! Jeg kunne spart en god del penger på å sverge til nettmagasin ol :)
    Takk for tipset – må prøve noe annet enn Elle som for det meste besto av reklame ;)

    SvarSlett
  15. Mang mister wrong på lista mi, men det spiller ingen rolle, for jeg har mister right ved siden av meg nå:D Klissete? yea :p

    SvarSlett
  16. Jeg er så enig med deg :)

    SV: Haha.. Det sa jeg også :P

    SvarSlett
  17. Må påstå jeg er ganske så enig med deg!

    Sv/ takk for det søta ^^

    SvarSlett
  18. Mi liste ser ganske så lik ut som din! Men så er jo eg så heldig at eg har snubla over han som er den rette for meg.

    SvarSlett
  19. Kunne ikke vært sammen med noen av de du har skrevet opp, men heller ikke en mann uten humor. Humor er veldig viktig for meg, og en mann som ikke klarer å le, ha selvironi eller noe sånt hadde bare ikke funka :)

    SvarSlett
  20. Haha! Morsomt. Helt enig med deg!

    SvarSlett