11.02.2011

Min Framtidige Mann

Jeg lurer av og til på hvem jeg vil ende opp sammen med.
Det er ikke verdens største utvalg her i gården, for å si det slik, og jeg tror nok jeg er litt kresen...
Dere skal få se hva jeg mener må til for å passe sammen med Siv.





























Tom Fletcher virker som en utrolig flott person. Heldig er Giovanna som får tilbringe tid med ham!


Det aller viktigste er at han er omsorgsfull. Han burde også være høflig. Også hadde det vært flott om han hadde litt humor sånn som meg!
Vi snakket om min framtidige mann på skolen i går, og da ble det nevnt en skikkelig stram dude med stresskoffert. (Tenk Jan-Thomas) Nei takk. Tror ikke det er helt min type.
Jeg kunne heller ikke tenke meg en skikkelig nerdegutt som bare snakker dataspråk, for da føler jeg meg dum, og alle vet jo at jeg liker det motsatte ;)
Men der kommer mitt neste punkt; han må være så pass smart at han kan holde en samtale gående og forstå ordene jeg bruker. Det hjelper ikke om han har ordforråd som en brødboks.

Det hadde vært et betydelig pluss om gutten var musikalsk. Folk som kan musikk er åpne for mye, det er iallfall min teori. Man må ha fantasi for å drive med kunst, og fantasi er mitt neste punkt. Fantasi til å forstå en verden som ikke kan sees annet enn i bøker. Fantasi til å forstå ting som logistikere kanskje ikke klarer å skjønne. Gutten må også kunne engelsk. Det er et must. Han må kunne være med til min Storbritanske familie og være sammen med dem uten å ha meg rundt som tolk hver time av døgnet. Utseende har jo også en stor faktor, men det er ikke det viktigste. Jeg vet for så vidt at jeg ikke akkurat tenner på høvvelfliser eller smellfeite McDonaldsgutter...

Hva slags person vil du tilbringe livet sammen med?

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. haha, hadde æ vært gutt, så hadde ikke æ vært helt din type :p for æ har ordforråd som en.. brødboks, haha, også e æ ikke så veldig flenk i engelsk :-p

    Men hm.. Æ må kunne stole på han, og vi må ha det fint ilag! E en fordel om han like å prate litt, har litt av dem samme interessan - men det e ikke et must. Også e det selvfølgelig en fordel om han har utseende med sæ, men det e jo ikke det man ska se på da :) E innsia som tæll :-)

    SvarSlett
  2. Hahaha, liker måten du skriver på! Tror det er bra å være litt kresen jeg, da har man jo også større sjanse for at de man utvikler et forhold til passer i lengden :) Er veldig enig i det du sier om fantasi til å forstå en verden som ikke kan sees annet enn i bøker, syntes også det var utrolig fint sagt! En veldig fin måte å forklare det på, på en måte. Nei, du kommer med mye lurt her :) Du får ha masse lykke til med å finne ham da! :D Men han dukker nok opp når du minst venter det :)

    SvarSlett
  3. Vel, det er vel ingen hemmelighet at alle mine verdensproblemer hadde blitt løst dersom Danny Jones plutselig sto på døra ;)
    Men.. Nå er vel sannsynligheten veldig liten for at det skjer, så jeg må nok finne meg en annen en :P

    Musikk er viktig! Hvis han kan å spille et instrument (gjerne piano og/eller gitar) og gjerne synge! Når gutter synger så smelter jeg helt. No kidding. Trodde i et halvt minutt at jeg var dødsforelska i en i gammelklassen min i det han tok i fra meg gitaren og begynte å spille å synge.
    Han må ville se verden og gjerne være en person man kan ha en seriøs samtale med ;)
    Også er det vel et fint pluss hvis man får meg til å smile å le :P

    Men jeg er jo så kresen, så jeg tror jeg må lete lenge... xD

    xxx

    SvarSlett
  4. Jeg tror nok at min kommende mann må være snill, omsorgsfull, glad i barn (siden jeg har lyst på en haug av dem he he), være mer den rolige typen (siden jeg ikke er så glad i festing og drikking) og kunne lage mat selv. Da kommer man langt hos meg har man de egenskapene. Siste er veldig viktig, for jeg er ikke så god på kjøkkenet som kokk og enda værre som baker. Kakene mine er alltid uspiselig i følge meg selv og maten blir alltid sånn passe bra. Så en mann som er flink på kjøkkenet hadde hvert perfekt det he he:)

    SvarSlett
  5. Det morsomme er at jeg faktisk beskrev en person som finnes og som jeg kjenner men det er hysj hysj!:)

    SvarSlett
  6. Haha, trudde før en stund at din framtidige mann va nødt å komme ifra øya her, og da ville det ikke vært det største utvalget nei. Men æ va nu heldig å fant min prins, så kæm veit ka framtida di vil bringe (:

    SvarSlett
  7. Vel han må ha brunt krøllete hår, fregner, verdens fineste smil, blå øyne, ha verdens fineste stemme, være fra bolton, være awesome på gitar. skrive awesome sanger, spille i McFly og hete Danny Jones! hahaha ;D

    SvarSlett
  8. Haha, gøy å lese :-D Og jeg lurer virkelig på hvem jeg ender opp sammen med også. VIRKELIG! Tenk om man ender opp med en som bare er helt annerledes enn forventet. MEN som du nevner; humor, litt intelligens slik at vi kan ha koselige diskusjoner rundt frokostbordet, og ikke minst; SOSIAL intelligens. Herlighet, jeg hater mennesker som har mangel på det, haha... Også litt sjarm og utseende skader ikke :D Er jo tross alt utseende som åpner for at personligheten kan skinne gjennom!

    SvarSlett
  9. Har funnet alt du beskriver Siv. Nesten glad for at jeg fikk treffe han før deg, for du hadde nokk stjelt han :P xD
    Du må snart komme å treffe oss her i Åndalsnes =)

    - Berly

    =)

    SvarSlett