11.07.2010

Det å kunne gjøre ingenting

Voksne gjør det med en gang de ikke trenger å stresse.
Barn klarer det ikke.
Å kunne sitte i ro uten å gjøre noe er greit å kunne.


























Vi ungdommer er noe for oss selv.
I et sekund kan vi sitte i ro for å slappe av, akkurat som voksne, men i det neste må vi bevege på oss for å bruke all energien vi har, akkurat som barn.
Personlig er jeg i alle fall sånn.
Jeg kan løpe rundt som en tulling, herje og tulle, for i neste øyeblikk bare sitte å stirre i en vegg.
Tankene vandrer på en sånn flott måte når du er sliten!

I går spilte jeg fotball nesten hele dagen, og det er ikke jeg vant til.
I dag har jeg lyst til å gjøre ingenting.

Hvordan er energinivået ditt?
Kan du sitte i ro å gjøre ingenting?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg har i overkant mye energi og jeg hater å sitte i ro å gjøre ingenting :p Klarer det ikke x)

    SvarSlett
  2. Jeg må vel være ærlig å si at jeg er ganske lat, og ofte sitter i ro uten å gjøre noe spesielt :P

    SvarSlett
  3. Sitter jeg i ro, må jeg ha noe å gjøre, lese i en bok eller noe... Blir fort kjedelig å bare sitte der.

    SvarSlett
  4. Jeg kan sitte i ro veldig lenge, så sant jeg har noe å gjøre. En bok å lese i, etc. :)

    SvarSlett
  5. Er som deg. Kan sitte stille en god stund, og plutselig får jeg et energikick av de skjeldne. Hehe :)

    SvarSlett
  6. Jeg har en vane for å sitte å stirre på alt og ingenting.. Veldig lenge..
    Befinner meg veldig ofte i min egen lille boble for å si det sånn, haha :P

    SV: Hehe, uuh, nei jeg "hatet" vel egentlig McFly i det hele tatt.. Ergret meg bare over at jeg kjenner noen som dro på konserten - kanskje den konserten jeg har hatt mest lyst til å dra på.. :P

    Ogeh, nei, jeg rakk ikke å lese ferdig boka.. xD
    Har igjen 300 sider ca.. :P
    Men filmen var KJEMPEBRA :D

    xx

    SvarSlett