22.07.2010

Årets landeplage

Neida, jeg snakker ikke Justin Bieber.
Jeg snakker om blogging, og ikke bare om blogging.
Temaet idag er om en spesiell type bloggere, nemlig 'jeg-får-ingen-kommentarer'-klagerne, og ei spesiell gruppe innen det området.































Hvorfor får ikke JEG kommentarer? Tre er ikke nok!!



Nå skal jeg gi dere noen grunner som kan være hvorfor de ikke får kommentarer.
1. De har én blogg. Så sletter de den plutselig, og lager en ny. Også gjentar de den handlingen flere ganger.
2. De sier ikke i fra om når de skifter blogg.
3. De gir oss ikke link til de nye bloggene.
Hvordan skal folk klare å følge med?

Også klager de over at de ikke får kommentarer på bloggen.
Er det så rart?

Kommet over sånne blogger(e)?
Hva mener du om dem/det?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Jepp, har kommet over flere sånne bloggere, og det er sjelden jeg kommenterer bloggene deres heller. Hvis de får få kommentarer så er det som oftest en grunn til det.
    (skriver ikke noe interessant, skriver innlegg med langt mellomrom mellom hvert innlegg, eller som du sier - de bytter bloggadresse hele tiden).

    Dessuten, så handler ikke blogging bare om å få kommentarer - selv om det er morsomt å få tilbakemelding på det man skriver da :p
    Men har man fått tre kommentarer, så er det en god start! fortsetter man å blogge så vil man kanskje få flere lesere etterhvert.. :-)

    SvarSlett
  2. En kommentar er bedre enn ingen kommentarer! ;)

    I tillegg så har det jo noe med om å skrive noe som faktisk folk gidder å lese.. Nå skal jeg være helt ærlig og si at det er jeg ikke flink på selv. Jeg skriver liksom bare det som er i hodet mitt. (Og det er for det meste uinteressant, haha)
    MEN. Det handler jo om å skrive sånn at folk forstår det.

    Sånne blogger der de skriver "azza dro vi dit lizzom.. og det var så syyyykt bra lizzom.. hahah<3333333"
    Det er nei-nei-blogger! :P

    xxx

    SvarSlett
  3. Jeg takler ikke slike bloggere, gidder ikke lese bloggen deres engang. De klager på at de har så lite lesere, at de får så lite kommentarer og at de mister blogglysta når lesertallet går ned. Så gjør noe med det da! Kommenter mer til andre, skriv mer interessante blogginnlegg, still spørsmål osv! Isj..

    SvarSlett
  4. Det er bare ens egen feil om en ikke får kommentarer. Her er noen andre grunner:
    * bloggen er ikke interessant
    * bloggeren kommenterer ikke hos andre og kommuniserer med andre bloggere
    * bloggen har ikke noe publisitet på andre nettsteder slik at folk kommer inn på bloggen og får vite om den.

    Egentlig handler alt om markedsføring =)

    SvarSlett