26.07.2010

2 days left

Jeg pakka klær sist torsdag og toalettsaker i går.
Nå har jeg skrevet ut togtabeller og dobbeltsjekket buss- og flyavganger.
Men så funker ikke vårt Telenor-bredbånd...





















Jeg var ikke HELT ferdig; jeg skulle enda sjekke størrelses-forskjeller.
Også skulle jeg oppdatere dere, twittre, facebooke og lese blogger.
Telenor klarer selvfølgelig å ha en feil på nettverket, som ikke fikses før etter at jeg har dratt. Fail.
Heldigvis har vi andre internettleverandører på øya, og jeg har en god venn som låner meg internett i dag. TAKK og pris!

To dager før vi drar.
Det er faktisk under to døgn igjen.
Vi har til og med planlagt å prøve voks før vi drar.
Jeg som har så lav smerteterkel kommer vel ikke til å overleve?
Vær obs på hyl, det er nok meg...

Jeg håper jeg får lånt nettverk i morgen også på en eller annen måte (eller bedre: Telenor fikser problemet.)
Da får dere litt informasjon om planene mine hva angår bloggen.
Kos dere videre på denne flotte dagen!


Hva gleder du deg til?
Hva slags internettleverandør har du? Funker det idag?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. Har du ikke hørt om Reba?!?!?! Det er jo en komiserie på tv3, jeg elsker henne! :D

    God tur da, kos deg kjempemasse :)

    SvarSlett
  2. Åh, kos dokker masse, det blir nok bra :-)

    typisk at nettet dætt ut da! Æ har sånn mobilt bredband på hytta, telenor, og det funka nu nu i alle fall :p

    og lykke til med voksinga! det gjør litt ond med en gang, men går fort over :-)

    SvarSlett
  3. Voks er ikke noe vodt, så det er bare å kjøre på :p

    SvarSlett
  4. Voksing er ikke så vondt som alle skal ha det til! Jeg gjør det, så slipper jeg de svarte hårene ;) til slutt blir hårene borte.

    Jeg gleder meg til 6. august. jeg har fortalt deg hvorfor så :D
    Også når jeg får lønnen for sommerjobben min!!

    Jeg aner ikke hvilket internettleverandør vi har. Men det er veldig bra! Detter sjeldent ut, hvis det gjør det er det pga været ; )

    - H

    SvarSlett
  5. Tror vi har Ventelo..? Er ganske sikker på at det ligger under nettet til Telenor eller noe sånt..

    Gleder meg til å FLYTTE! :D
    Mens andre har reisefeber har jeg flyttefeber :P

    xx

    SvarSlett