18.10.2009

Siste helgedag!

Ble ferdig før planlagt idag på korps!
Vi spilte en haug med julesanger, også var alle så såre i munnen at vi ga oss halv tre :)

Så noen X-factor på fredag?
Jeg elsket "No name - No fame" sin fremførelse av "lollipop", skikkelig fengende!
Og "Shackles" blir bare råere og råere for hver gang!
"The Jhonson sisters""er heller ikke så værst! Ikke skjønner jeg hvordan de klarer å henge med søsteren sin x)

Tommy er jo bare skjønn, og Chand er kul :)
Jeg er ikke helt sikker på hvem av jentene jeg liker, ettersom det er så mange av dem, men jeg skal tenke enda litt til på det! Kanskje Pernille eller Lise?

ÅJ! det ble jo nesten alle deltakerne!!! thehe!
Som dere ser er det de to førstnevnte jeg digger (mest)

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. japp er medlem i gruppen mcfly på nettby hehe, kaller meg hippiechick der :)
    aah, nei spiller ikke i korps enda, ga meg etter 10 år haha, men min lillesøster spiller i alle slags mulige korps enda, så er litt inni miljøet enda kan man si :)

    jeg så x-faktor ja :D synd at Stine Therese gikk ut :(

    SvarSlett
  2. Liker "The Jhonson sisters" best <3

    SvarSlett
  3. Sv; du hadde kommentert på en eller annen blogg, også gikk jeg inn på deg via en kommentar du hadde skrevet :) enkelt og greit!

    SvarSlett