10.10.2009

Life of today :)


Ingen engelsk blogg idag, nei ^^

Mamma har bursdag, så et onkel/tante par har vært og spist boller, verdens beste (noe jeg ikke liker!) frukt kake, short bread og multekrem :D
Var i byen tidligere idag, der pappa spanderte smørbrød på alle i en ny brød-butikk ^^

mamma, lillesøster og jeg møtte rein på veien da vi kjørte til byen i forgårs :) --------->


dans på OSlo S

^ Lillesøsteren min har maste på meg i TO UKER (no kidding) om at jeg måtte se på den filmen på youtube!
De danser til en Hairspray-sang (filmen).
De lærer den nemlig på skolen...




Ellers... JO!
Fikk sett x-factor igår :)
ikke så kjedelig det da!
Jeg liker vel egentlig best Tommy og alle gruppene :D
Synd at Reacing Horizons gikk ut da! han med det lange håret var jo hoot *wriggels eyebrows*
Han andre var litt gal (synes han virket endra mer merkelig enn meg...!)

4 kommentarer:

  1. hehe yahay jeg er ikke den eneste som ikke liker verdens beste! :D Jeg liker også Tommy. Men jeg følger ikke så mye med at det gjør noe x)

    SvarSlett
  2. hvordan kan noen IKKE like verdens beste? :O

    og jeg tar det som et kjempekompliment! :D Lily Allen er jo dødskul!

    SvarSlett
  3. Eg åg stemte på Tommy :P Søskenbarne mitt kjenne han så han sa eg måtte stemma på han x)

    D greiene fra Oslo S va nettopp på skal vi danse på tv2 x)

    SvarSlett
  4. Linn: Jeg liker ikke nøttene på toppen x) også er den litt vel søt -.-' ögså romkremen...

    Rikke: "smaken er som baken, den er delt i to" xD antar jeg :P
    Glad for at du tok det (y) sånn !
    Jeg synes også det, men er ikke alle som er enige :/

    Jannicke: Kjenne søskenbarnet ditt Tommy? ;o då får du kanskje møte han ^^
    akkurat den episoden? Jeg skjønner ikke helt greia med at alle skal kunne den x)

    SvarSlett