28.10.2009

....

jo, idag har jeg ikke en sånn lang post å komme med...
Vet ikke engang hva jeg føler!
Jeg vil ikke være en sånn fjortissbærte å si: "åh, jeg er såååå usikker", men jeg er faktisk det.
Livet er ikke så lett som det var da vi var små :O

Men idag er jeg happy.
Er iallefall det på utsiden :)

Kan vel si at på skolen har de satt opp ett volleyballnett, også spiller vi i friminuttene!
kjempegøy!

På mandag fikk jeg blåflekk på venstreknokkel (da vant laget mitt 3 sett - 0 !!!)
Igår ville ikke de "store" (jeg går i niende, men tiendeklassen tror de er såååå mye gamlere! mange av dem er bare en måned eller to eldre...) at jeg skulle være med. De antok at jeg sugde.

Men idag fikk jeg spille! Det var gøy, selv om de siste 15 minuttene var det guttene i tiende som fikk alle poengene (nesten :P) De var tre stykk mot jentene, som var fire stykk!


Hadde også SKRIVEDAG idag... engelsk.
Gikk bedre / værre enn forventet. Hadde to deler, ene med oppgaver fra tekster (læreboka) og andre delen fikk vi velge mellom 4 oppgaver. Forferdelige oppgaver å velge mellom -.-
Selvfølgelig klarte ikke jeg å konsentrere ordentlig, for bak i hodet mitt surret en sang, et fjes og et navn. Dere klarer sikkert å gjette hvem jeg tenkte på, om dere har lest de siste postene!

Liker dere å spille volleyball?
Noen av dere vært så forelska før?

Siv
xx

4 kommentarer:

  1. Vel først må jeg si at det er ikke noe fjortisbærtete ved å være usikker ;) og ja Volleyball er ganske gøy å spille, vi gjorde det en del i gymmen før :) Til det 2. spørsmålet, jaa. Meeen det gikk over etterhvert (:

    SvarSlett
  2. Jeg skulle nesten ønske at forelskelsen gikk over, for jeg føler meg ikke så bra for tiden :/!

    SvarSlett
  3. Åå, forelskelse kan være skikkelig vanskelig å takle noen ganger. :/ Det som skal være så vakkert og fint kan fort bli sårt og vondt. Vanskelige greier! Håper ting ordner seg til det beste og at du kan bli ordentlig glad igjen på innsiden også. :)

    Er så trøtt st jeg klarer rett og slett ikke å tenke ut så mye annet å si, enn at jeg synes du er ei kjempeflott jente, og at je håper å bli bedre kjent med deg etterhvert. God natt, da. Uff, jeg må opp så tidlig!! O-o

    Uansett. Det var ikke det viktige. Men jeg håper ihvertfall at du får sove riktig god i natt. =]

    - Karina. (troikas-tankereiser.blogspot.com).

    SvarSlett
  4. Volleyball er kjempegøy da :D

    SvarSlett