30.05.2010

McFly live konsert på data'n

I går satt vel de fleste foran TVskjermen sin og så på Eurovision.
Ikke jeg, nei!
Jeg hadde funnet fram ei nettside der jeg kunne se McFly spille "live" fra Rock in Rio - Lisboa.
Og før det startet fikk jeg med meg Amy Macdonald og noen Miley Cyrus-fans synge (4 ganger...)









McFly spilte både gamle og litt nyere sanger. "Lies", "One For The Radio", "POV", "Corrupted", "Room On the Third Floor", "Too Close for Comfort", "All About You", "Transylvania", "Five Colours In Her Hair", "FIL", "Obviously" og coveret "Fight For Your Right".


Nå er jeg bare mer bestemt på å dra på en McFly konsert.
De er jo helt geniale live, nesten bedre enn på cd.
Jeg er enda nesten i hundre...

Visste dere forresten at det er en "status limit" på twitter?
Jeg kan enda ikke twittre... Ødelegger jo livet mitt totalt...

Så du Eurovision? Og syntes du Tyskland var en verdig vinner?
Eller så du på Rock in Rio - Lisboa?

Siv
xxx

10 kommentarer:

  1. jeg og så konserten live på pcen :D kjempe kjekt at dei klarte å kjøre konserten live (:

    ja, jeg ble veldig irritert det med miley cyrus geriene ettter amy spilte :P

    SvarSlett
  2. Hehe, men det er ingen som vil kjøpe plakatene heller så det er ikkje vits :P

    SvarSlett
  3. Fikk bare med meg noe av resultatet på Eurovision..
    Eller så satt jeg som en idiot å gliste til pc-skjermen. Satt å nynna litt og.. :P
    Også frika jeg litt ut når TCFC kom på. Elsker jo den sangen!! *aaaw* :P

    xxx

    SvarSlett
  4. Hah, jeg er en av de ekstremfansa til eurovision, så jeg valgte mgp gitt! Føsj, Tyskland. Burde vært Moldova eller Frankrike som skulle vunnet, spørru meg! :)

    SvarSlett
  5. får du ikke skrive noe på twitter? kanskje du spammet for mye i går?? hææ hææ hææ?!?? :P

    SvarSlett
  6. Ja du må nok dra på en McFly konsert, er nok myye bedre å se det live enn live på pc'en :))

    SvarSlett
  7. Jeg glodde på Rock in Rio mens McFly spile så klart ;D Også så jeg på mgp før og etter. og nei jeg syntes rett og slett sangen til hu tyske jenta var drit dårlig :P

    Jeg vil også på McFly konsert! :D Si ifra hvis du trenger en på over 18 år til å bli med a ;)

    SvarSlett
  8. så tøft! :)

    Ja, æ så eurovision, og nei, synes egentlig ikke at Tyskland sku ha vunne, men det synes jo tydeligvis resten av verden så xD heaheha

    æ hadde håpt på azerbaijan eller cyprus. :-)
    hvis du har spotify så;
    http://open.spotify.com/track/58N5G89W3yFSqZytItT1Ah
    og
    http://open.spotify.com/track/38hIyhovrQzznCiNjnG5LI

    SvarSlett
  9. Hmm it appears like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying
    your blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing. Do you have any helpful hints for beginner blog writers? I'd certainly appreciate it.


    my web site: skype sex

    SvarSlett