02.05.2010

Konfirmasjonsdagen

Nå har jeg snakket mye om konfirmasjon i det siste,
men det er jo en stor dag for meg dette her!
Temaet er lilla, og i går pyntet vi salen.


























Jeg synes det ble kjempefint!



Nå er klokka snart ni, og jeg skal være i kirka klokka 10:00, en time før gudstjenesten starter.
Jeg skal ha på meg min flotte, BLÅ nordlandsbunad!

























Det er bunaden som skal være sentral...




Etter kirka er det middag klokka 14:00, kaffe klokka 17:00, og underholdning underveis.
Selv skal jeg spille to sanger med lillesøster, to sanger selv, og tre sanger på
trekkspill sammen med 'læreren' min!


Underholdt du selv i konfirmasjonen din?
/ Kommer du til å underholde selv?

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. Jeg holdt en tale.... og det ble mildt sagt mislykket, hehe!

    Jeg har også nordlandsbunad, en grønn en. Det er nordlandsbunaden som er finest! hihi :D

    SvarSlett
  2. Nei, underholdt ikke selv.. Men fikk en tale fra "stemora mi" (som jeg bruker å kalle henne :p)

    Åååh, jeg skulle gitt så mye for å fått opplevd konfirmasjonsdagen min igjen :D
    Var sååå gøy! :D

    Gratulerer så mye med konfirmasjonen :D

    xxxx

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye, Siv!! :)

    Jeg hadde faktisk INGEN underholdning i min konfirmasjon, bortsett fra talen til pappa da. Så kjedelig, når jeg tenker meg om..

    SvarSlett
  4. den bunaden e den finaste bunaden! <3

    og tihi! for nån fine plakata du har ;-D

    æ underholdte ikke nåkka særlig, men holdte tale. Også hadde tante Bente skrevve sang til mæ, som ho fikk alle til å fremføre til mæ - utrolig koselig :-)

    SvarSlett
  5. Tenkt på å ikke konfirmere deg?
    Jeg ga f*** i konfirmasjonen og er fornøyd med det. Jeg er ikke engang døpt, slå den du ;-)

    SvarSlett
  6. Så fin bunad du har! :)

    SvarSlett
  7. Kjempe fin pynt og herlig bunad :)

    SvarSlett