28.06.2013

Moddi, Bodø og Australia.

1. Jeg møtte Moddi for tredje gang, i går. Først hadde han intimkonsert, der jeg og vennene mine sikra oss plass på første rad, også var jeg supergroupie etterpå. Det var fun. Så nå har jeg endelig bevis på at jeg har møtt Pål. Yay! (Og selvsagt fikk jeg ham til å signere begge platene. Liker'e!)






2. Husk å lage sommerinnlegg til konkurransen, dere som ikke allerede har gjort det. Jeg er nesten like spent som dere til hvem jeg skal lete etter sommergave i Australia! Tusen takk for alle bidragene så langt, det er så sommerligkoselig å gå gjennom. Håper dere sjekker ut noen av de andres bidrag, alle har lagt igjen linkene sine i det nevnte innlegget!

3. På tirsdag var jeg i Bodø, helt alene. Hudlegen ga meg masse nye resepter for å holde leo i sjakk, for den har blitt rimelig vill i det siste, og mye større. Han er fin å se på, men ganske slitsom når han hele tiden vil ha fysisk kontakt. Dyr er jo så glade i å bli klødd på, vet dere.





4. Jeg skal prøve å filme både Australia og New Zealand til dere, men jeg kan heller ikke love noe. Har liksom planlagt så mye, men jeg er helt utrolig elendig på vlogging. Føler meg så dum med en gang jeg retter kameraet på meg selv. Og nå er det nesten så jeg føler meg dum ved å innrømme det. Her har vi sannhetens time, dere, hehehe. Neida.

5. Nå skal jeg jobbe litt mer, og ved å skrive det ned, innser jeg at jeg, i alt jeg har å gjøre, har å glemt å fortelle dere om de to sommerjobbene mine. Det får bli når jeg kommer tilbake, om det ikke blir for hektisk å jobbe 10-19, på to forskjellige plasser! Men det skal jeg ikke tenke på før etter sommerferien på andre siden av verden. Jeg gleder meg til å reise, wii!

21 kommentarer:

  1. Gøy å møte fine kjendiser da :-D Han ser skikkelig koselig ut!
    Håper leo roer seg litt for kløe klør jo sånn...

    SvarSlett
  2. Siv, hvordan er det du har nummerert punktene dine i dette innlegget? Haha!
    Moddi er en person jeg har hørt musikk fra, men jeg har på han - om du skjønner. Så herlig å se at han tar seg tid til fansen/groupiesene sine, hihi!
    Måtte leo roe seg litt, måtte du oppdatere som en helt fra den andre siden av kloden og komme tilbake fra jobb og fortelle oss om sommerjobbene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahahah, HOFF - tanker i en annen bane, ser du! "1,3,2,3,4"... Det er bra du retter meg! Takk!

      (Menne, disse tankene får seg IKKE til å skjønne det jeg burde skjønne... Forklaring settes pris på!)

      Slett
  3. HVA? HETER HAN IKKE MODDI??

    SvarSlett
  4. Gøy gøy! Jeg har faktisk lest på alle de andre innleggene til konkurransen, og synes de er kjempefine på hver sin måte alle sammen :)

    SvarSlett
  5. So mykje bra! Heldige du, altso.

    SvarSlett
  6. Jaaa, du må lage videoer fra reisene!!! :D
    xx Siri

    SvarSlett
  7. Heldige deg som møtte Moddi!

    SvarSlett
  8. Åh, så mange kjekke ting! :) eg held på med mitt bidrag til konkurransen din:)

    SvarSlett
  9. God tur :) Du er så heldig som skal til Australia:)

    SvarSlett
  10. åå, videoblogg hadde vært supermorsomt Siv! Håper du prøver deg på det :-) Kos deg masse på tur, er ikke en kort tur du begir deg ut på akkurat ;-)

    SvarSlett
  11. Videoblogg er gøy. Jeg har noen veldig få av meg selv fra tre-fire år tilbake. Forferdelig (fordi jeg "eh"-er hele tiden og blunker konstant) og fint (fordi det er så gode øyeblikksminner) å se på. Do it!

    SvarSlett
  12. Det virker som noen gode tider du har hatt i det siste :) Stå på!

    SvarSlett
  13. Åh skal du på sommerferie til Australia?! Så utrolig kult :) Du er skikkelig heldig! Jeg elsker Australia og skulle gjerne dratt tilbake dit en gang :) Kos deg masse og god tur!!

    SvarSlett
  14. SIV <3 Jeg har hatt så mye på tapeten, at bloggen har blitt fullstendig nedprioritert... Men NÅ har jeg deltatt i konkurransen hvertfall:-D :-D Ikke veldig sommerlig, men det var det jeg hadde på hjertet da... Og du? Har du hudlege i Bodø? Er det Nordahl kanskje?!?:-D

    God tur til Australia, søta - kos deg massemasse <3 Klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeppjepp, hudlege i Bodø! Men de to gangene jeg har vært der, har det jo egentlig vært ti ganger mer venting enn på å faktisk snakke med en lege. Hadde en vikar sist, hun var flink, men forrige gang var det en mann. Han likte jeg ikke egentlig noe særlig... (Er det i Bodø du bor i blant, er det ikke????)

      Slett
  15. Eg gler meg så så masse til å sjå bilder og film (!!) frå Australia og New Zealand. You rock! Beklagar at eg har vore fråværande, eg har ikkje hatt tid til å lese bloggar som eg pleier, men på den gode sida har eg no maaaange bra innlegg å kose meg med medan du er på reise. No har eg publisert mitt bidrag i konkurransen, håpar det er innanfor godkjend tid! http://tenkepauser.creativo.nu/ting-eg-laerte-i-italia/
    <3

    SvarSlett
  16. Moddi er så koselig!! Og han lager så fin musikk!
    filming er kleint. Jeg blir flau bare av å tenke på at jeg skal sitte å snakke i ett videokamera, så du har min fulle sympati og forståelse dersom du velger å la være! :)

    Jobbing er no dritt... jeg jobber minimalt i sommer etter 9 mnd med instens jobbing i fjor. så du kan godt stå for dobbeljobbing for min del! ;)

    KOS DEG PÅ FERIE!!! heldiggris!! :)

    SvarSlett
  17. Du må filme, jeg har så lyst til å se!! :-)

    SvarSlett
  18. Åh... jeg har ikke hørt så mye på ham, men så utrolig kjekt å treffe snille kjendiser;)
    Heldig du som skal down under! Håper du får til å filme.

    SvarSlett