09.06.2013

A tiny little competition

Ikke sååå liten, dere skal få premie, altså. En fra Australia. Eller New Zealand. Eller Singapore. Det kommer an på hva jeg finner og hvem som vinner! For å vinne, spør du? Jeg vil at dere skal lage et innlegg fylt av kjærlighet, glede, inspirasjon og sommer. Eller noe i den duren, uansett hva det er: det kan være en film, bilder, en tekst - det kan være et helt innlegg med framsnakking av en medblogger, en nær venn, en klassekamerat som fortjener ros, eller naboen som alltid resirkulerer. Før den 30. juni!

flowerpower

Det er altså ikke så mange regler i dette. Jeg vil at dere skal være kreative. Tenke på gleden og alt det fine i livet - vi er jo tross alt heldige som lever. Og nå er snaaart eksamenstidene over. I innlegget må dere også linke til bloggen/nevne konkurransen/smisk (neida), samma det. Også må dere huske å legge igjen link til innlegget deres i dette innlegget! Jeg gleder meg til å se hva dere finner på! Og jeg gleder meg nesten enda mer til å mekke sammen en gave i det O'store utland, til en av dere! Dere er med, ja??

Beach Northern Norway

/
I blant blir jeg lei meg fordi jeg ikke får like mye tilbakemelding som forventet, også tror jeg at alle har forlatt meg. Men dere kommer alle tilbake, og jeg burde jo vite at dere er her. Så mange gode folk - og jeg setter pris på hver og en av dere. Jeg føler liksom at dere er mine helt private, egne venner (er dere ikke det, da?), som backer meg opp både når jeg trenger det mest, og når jeg ikke selv tror jeg trenger det. Takk for all kjærligheten og random fakta dere deler med meg, og for at dere forteller om opplevelsene og tankene deres. Jeg setter umåtelig stor pris på det!

Boat, fjord, play, sea

52 kommentarer:

  1. Dette var et veldig morsomt konsept, da;-) Jeg slenger meg på når ferien kommer(snaaaaaaaaart:-D). Og, ja - jeg er i hvert fall en av dine venner, og du er en av mine <3 Jeg setter stor pris på at du finnes, selv om det "bare" er der ute i cyberworld! Kanskje vi må gjøre noe med det snart, og jeg må tvinge deg til å besøke meg i Tromsø til høsten?;-)DET hadde vært koselig!

    KlemKlem :-*

    SvarSlett
    Svar
    1. // Jeg skal melde meg på et treff som skal foregå i Tromsø til høsten - kanskje vi KAN møtes da, wiii! (Om jeg er en av de heldige som får være med, skal sies..)

      Slett
  2. Jeg har ikke fått med meg at du skal til Singapore også, når skal du det? For det skal nemlig jeg og! :) Vurderer å kjøpe samme kamera som deg, virket så kjekt at det tåler en støyt når jeg skal ha det med på reise.

    Hm... Troor ikke det var jeg som kommenterte nylig. Hva sto det? Kan ikke utelukke det helt heller, for tiden går så fort for tiden, så har ikke heelt kontroll på hva som skjedde når ;) Det er forresten ikke meningen å være så sløv på å kommentere, noen ganger starter jeg til og med, men så fikk jeg ikke til å si akkurat det jeg ville og så dropper jeg det... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heeelt i slutten av juli! Når skal du???? Kameraet er forresten råbra, og ikke så dyrt heller! (Har derimot ikke turt å miste det i bakken riktig enda. Det strider liksom litt mot min natur!)

      Kanskje det ikke var deg - nå kom det et bilde opp ved siden av kommentaren, og det var iallfall ikke deg, haha! Ps. håper du har det bra, hihi!

      Slett
  3. Herrigud! så mange spennende plasser du skal i sommer da!! Heldiggris! New zealand høres helt fantastisk ut... i grunn høres alt helt fantastisk ut. Regner med at vi får ta del i det som skjer der også? ;)

    Føler det også litt sånn... bloggvenner liksom. En egen liten verden som ingen "ekte" mennesker tar del i. En skikkelig trivelig, koselig, good feeling plass hvor det ikke er sjalusi, og sure miner og folk som rakker ned. Det er fint det :)

    Skal se om jeg deltar. Du får nok vite om det tidsnok :)

    SvarSlett
  4. Så spennende konkurranse! Jeg kommer nok ikke til å delta da mat er greia mi og jeg blogger ikke om så mye annet som du selv vet. Men hadde blitt suuuperglad for et kort (hinthint)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kunne jo laga sommerbakst! Eller dandere et sommermåltid, hihi!

      Slett
  5. ohh, for et morsomt og kreativt konsept :D Aldri hørt om noe lignende, og det kan godt hende jeg blir med! Det eneste problemet er at jeg ikke er sååå kreativ, men jeg skal begynne å tenke på det :P !

    SvarSlett
  6. Hurra! Blir kanskje noke når eksamenane er over for denne gong.

    Og sjølv takk for at du er so fin og bra og oppmuntrande og heile pakka <3

    SvarSlett
  7. Jeg skal HVERTFALL være med :-D Jeg burde rekke å lage noe lurt også før den 30 juni, får jo litt fri etterhvert også :-) SÅ det er mer og bare huske på det :-) Minn oss på det litt innimellom da? Jeg har sett når jeg har hatt konkurranser at det er faktisk veldig nyttig med litt påminnelser, for folk glemmer det hvis de ikke gjør det med EN GANG :-) Herlig tiltak Siv :-) Jeg pleier å klare å være kreativ så. Snart skal vi ut å reise til YTLANDET <3 JESS!

    SvarSlett
  8. Jeg blir med:) Morsom og ikke minst spennende konkurranse, Siv:)

    SvarSlett
  9. Joho, for du er min private venn også. Så det så!

    Og jada, er med hvis jeg finner på noe bra. Tankeprosessen er satt i gang ;)

    SvarSlett
  10. åå, det var en fin konkurranse da. kanskje jeg slenger meg på når eksamen er over, foreløpig er alt bare stress og mas og eksamen. æsj.

    men, australia, new zealand og singapore??? (mulig du har fortalt om dette tidligere på bloggen altså, men er ikke så lenge siden jeg besøkte den for første gang, og når det ligger 150 uleste innlegg på bloglovin etter et par dager er det vanskelig å alltid få med seg alt.... hehe) ferie? reise? skarru bo der? når og hvorfor? høres spennende ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Feeerie! Sånn, familieferie! Mamma og pappa har familie i Aus, også har søsters og jeg har tremenninger i nz, så vi har planlagt denne turen i sånn cirkus to år! Wiiiii! (Singapore er mest fordi vi måtte mellomlande en plass, også tenkte vi å utnytte muligheten, hurra!)

      Slett
  11. Tjihi - for en kreativ konkurranse! :-) Originalitet til tusen!
    Jeg får se om jeg rekker å bli med ;-) - har så mye annet å tenke på for tiden :P

    SvarSlett
  12. Så gøy! Gleder meg til å se fine sommerbidrag :D For øyeblikket får jeg ikke gjort noe, men jeg skal se hva jeg finner på når jeg er ferdig med skolen for året, kanskje jeg kan få til noe da! Eneste problemet er jo selvsagt at her er det ikke sommer, men vinter.. Hahaha! XD Så da får jeg eventuelt prøve å finne fram noe gammelt da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ser jo UT som sommer for oss nordmenn uansett ;) Jeg skal iallfall ha med meg både solkrem og badedrakt i juli!

      Slett
  13. For en herlig og FIN konkurranse! :D Tror nesten jeg må slenge meg med! Innlegget kommer forhåpentligvis snart (spørs hvor raskt og kreativ jeg er, lollers). Det høres forresten SÅ fantastisk ut med en reise til Australia og New Zealand!

    SvarSlett
  14. åååh så koselig og sommerlig bilder! Jeg liker det :D
    Jeg skal lage et innlegg, vær du sikker! :)

    SvarSlett
  15. her har du innlegget : http://linnsrareverden.wordpress.com/2013/06/10/korps-noe-som-former-livet/

    SvarSlett
  16. For en artig og fin konkurranse! Skal se hva jeg får til når jeg er i det kreative hjørnet! Mulig jeg henger meg på :P hehe. Misunner deg for at du skal reise - jeg har så lyst til å reiseeeeee... Skal snart "reise" til sørlandet da for å jobbe der :P hehe...

    SvarSlett
  17. For en morsom konkurranse og ikke minst veldig fin. Denne må jeg nok gruble en stund over. Og så heldig du er som skal besøke så flotte plasser i sommer :D

    SvarSlett
  18. sv: haha, den hylla er "one of a kind", skal jeg si deg heheh! Og det er litt gøy at folk er så motsatt av hverandre da. Det gjør jo verden litt mer variert og interessant, ikke sant? :D Lykke til med muntlig forresten! (Hvis du ikke allerede har hatt det? Høhø.. er litt treg i hodet for tiden)

    Å, så fin konkurranse! Tror jommen jeg må sjekke her for å lese noen gode innlegg jeg haha. Får se om jeg får spydd ut noe selv. ... Forresten så misunner jeg deg pittelitt når jeg leser hvor du skal hen i sommer. Pittelitt. (...) Heldig!

    SvarSlett
  19. Ahh, hadde jeg hatt blogg skulle jeg mer enn gjerne kasta meg på!
    Men jeg gleder meg veldig mye til å lese alle andres! :D

    SvarSlett
  20. Gøy med konkurranse :) Har ikke blogget på en stund fordi det har vært så mye stress på jobben, og lite hjerneceller til overs. Men skal se om jeg ikke får vrengt hjernen på denne :)

    God tur! Singapore er fantastisk! Og Australia og New Zealand kunne jeg godt tenkt meg å dra til en gang..

    SvarSlett
  21. For en ekstremt fint konkurranse! Kanskje jeg skal være med på denne,hih

    SvarSlett
  22. Så gøy at du skal reise så mange plasser, du er heldig :D (og eg gler meg til å høyre om eventyra dine som du skal oppleve i den store verda)

    Er berre å beklage at eg ikkje er alltid så flink å kommentera, har 2 behandlingar hos fysjo i veka som gjer at eg ikkje orkar å vere så mykje på dataen.

    SvarSlett
  23. Skal prøve å mekke et innlegg før fristen går ut:) Liker litt konkurranse hvor man må gjøre litt kreativt:)

    SvarSlett
  24. HerreGUD Siv! Dette er den hyggeligste konkurransen jeg noensinne har lest på internettet! Selvfølgelig blir jeg med!

    SvarSlett
  25. For en flott ide til konkurranse :)

    SvarSlett
  26. Sv: seff kan du få brev! Jeg trenger bare addressen din først :)

    (hvis du ikke vil gi den til allemann alle, så kan du jo sende mail til rikkeskaun (ætt) gmail.com, for eksempel)

    SvarSlett
  27. EG ER HER EG ER HER! Eg veit eg har vore fråværande frå alle kommentarfelt den siste tida, men eg har gyldig grunn. Det har rett og slett ikkje vore tid. Men eg er alltid innom, og endeleg har eg ferie så eg kan legge igjen spor etter meg! Eg skal sjølvsagt vere med på konkurransen, men eg sparer den til etter eg kjem heim frå Italia - eg forestiller meg at eg skal plukke opp mykje livsvisdom på min veg! hihi

    SvarSlett
  28. ÅH jeg må bare finne litt inspirasjon..så er jeg sikkert med..I let you know..for tiden har jeg ganske lite inspirasjon til det meste:(

    Har ikke forlatt deg! Jeg er her!

    SvarSlett
  29. Så fin konkurranse og fine ord!:) Ja jeg er hjemme den 25 juni og ledig etter 1530:) Hva tenkte du på?

    SvarSlett
  30. Nei det var jo kjipt! Jeg er på jobb før det dessverre:(

    SvarSlett
  31. Da har jeg laget ett bidrag til konkurransen din: http://elinsbookishworld.blogspot.no/2013/06/til-siv-sin-konkurranse-festival-moro.html

    SvarSlett
  32. Kremt, jeg glemte helt å legge med linken til deg og innlegget ditt. Men det er heeelt sant at jeg tenkte på deg da jeg lagde det (så må forte meg å legge det til nå før flere ser innlegget:P) Forresten lurer jeg nesten hver gang på hva du kommer til å skrive om det og det innlegget ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. http://malas.blogg.no/1367955067_hairtalk.html hihi

      Slett
  33. http://utvei.blogg.no/1371542861_kjrlighet_glede_inspi.html

    HER ER INNLEGGET!! :D :D Var så utrolig gøy å se gjennom alle albumene, ogsåå må jeg bare si at DU inspirerte meg til å nyte den norske sommeren på skikkelig vis i går! Jeg hadde til og med mitt aller første bad med prinsen, eller...bad og bad. Var under til skuldrene iallefall :D

    SvarSlett
  34. (For andre enn meg som ser denne kommentaren, så er det for at jeg skal klare å holde styr på bidragene)

    Gitte: http://skoboksen.blogspot.no/2013/06/sommerliste.html

    SvarSlett
  35. http://missmusicalqueen.wordpress.com/2013/06/24/sommer-sommer-sommer/ jeg bidrar jeg;)

    SvarSlett
  36. Myggstikket er blunkesmileyen, ja! Helt grusomt i grunn.

    Og joda, seff er jeg med på den særegreia jeg veit hva du mener. HER! http://samebakatedralen.blogg.no/1372097437_glede_er.html

    SvarSlett
  37. Jeg deltar i konkurransen:D Da med dette innlegget: http://keths.blogg.no/1372101452_tru_hp_og_kjrleik.html

    Min kjære venninne giftet seg i helgen, og hva er ikke mer kjærlighet og glede enn det? Jeg linker til konkurransen din på facebooksiden til bloggen min :)

    SvarSlett
  38. kan du ta med new zealand hjem til norge for meg ??</3 savner det fantastiske landet så mye.
    mens du er der må du skeie ut med cookie time (de har fabrikk i christcurch), l&p, men du drikker jo ikke brus.. freshup er juice da..

    og i australia, tim tams :D mix d med kaffe eller kakao og lag tim tam slam *eg dør* det er så nam det!

    men husk at på new zealand er det faktisk vinter, og da har det en tendens til å regne en del. sørg for å ha masse tørre sokker hehe.

    jeg blogger så lite så jeg tror ikke jeg klarer å vri hjernen nok til å finne på no smart.. var bare så vidt jeg gadd å logge inn på bloggen min.. :P wooops, jeg er en skikkelig dårlig blogger.. i admit it!

    SvarSlett
  39. Då vart det ei liste m/ bilete frå meg!

    http://regnboge.blogspot.no/2013/06/jonsok-og-andre-sommargleder.html

    SvarSlett
  40. Deltar jeg også :) God tur! :)

    http://www.egedenne.com/2013/06/summer-surprises-in-bergen-larry-and.html


    Og ikke glem dette: http://www.egedenne.com/2013/06/the-independent-blogger-award-time-to.html

    SvarSlett
  41. Tenkte jeg bare skulle si at jeg ER IGANG med sommmer-innlegget. Må bare spørre deg litt,for er litt treg kjenner jeg... Jeg skriver innlegget og legger ut på MIN blogg, ikke sant? Og så sender jeg den linken/adressen til deg,når det er pusblisert? Holder det at jeg legger det ut på lørdag 29. juni f eks? Denne krever litt jobbing skjønner du :-D Blir en liten RAR greie som du kanskje kan tenke deg :-D Håper du og andre vil synes den/det er hyggelig <3

    SvarSlett
  42. Hei Siv, å har jeg lagt ut konkurranse-innlegget :-D Håper det er nok sommerlig og lett,og passende til konkurransen :-D Her er linken til innlegeget:
    http://frodith.blogg.no/1372402591_en_liten_venn_p_reise.html
    Den linken ser litt rar ut, men jeg kopierte rett fra innlegget, men blir ikke med Å ser jeg.. Hvis det er noe galt, kan du rette det opp?

    SvarSlett
  43. http://akimamontgomery.blogg.no/1372448500_28062013.html Her har vi mitt bidrag til denne konkurransen! Håper det faller i smak, ha en fin helg og himla kult med konkurranse :)

    SvarSlett
  44. For en fin konkurranse Siv, og jeg håper du deler både premien og vinneren når du kommer hjem igjen ? :-D Skulle ønske jeg fikk med meg konkurransen litt tidligere, så jeg kunne meldt meg på, men heyy, jeg var jo så heldig å få postkort fra din forrige tur, så nå må nesten noen andre få seg noe fra deg og :-) hihi ^^

    SvarSlett
  45. Mitt lille bidrag;

    http://sunnihva.blogspot.no/2013/06/tusen-takk-da-er-dagen-kommet-for.html

    SvarSlett
  46. Johanne: http://tenkepauser.creativo.nu/ting-eg-laerte-i-italia/

    SvarSlett