26.09.2010

Litt om McFly

Jeg synes det er bare rett og rimelig at dere får vite litt om McFly.
De er jo tross alt noe jeg snakker om til stadighet!
















De vet hva fansen vil ha, og spiller på gay-relationships. Her med Pudd (Poynter-Judd) til høyre.



Fra høyre: Danny Jones; gitar og vokal, Tom Fletcher; gitar og vokal, Dougie Poynter; Bass og vokal og Harry Judd; trommer.
De er mellom 21 og 25 år, og har vært et aktivt band siden 2003.
5 Colours In Her Hair er en av deres 7 nummer 1 singler som de slo gjennom med, og Transylvania en av de andre.
Sammen med blant annet Lindsay Lohan og Chris Pine spilte de inn Just My Luck i 2006.
De har også prøvd seg på annet skuespill, som gir fansen noe å le av!
I det siste har de samarbeidet med Taio Cruz (Break your heart), Dallas Austin og Naz Tokio, og gir snart ut sitt 5. studioalbum "Above The Noise".


Dougie og Harry 'gifter seg' med Tom som prest:



McFly's musikkvideo til That Girl:



Lies musikkvideo, som kom ut i 2008:



Og til sist Party Girl som jeg har linket til både titt og ofte:



Lærte du noe nytt idag?
Og om du er McFly-fan: favoritt slash par?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. JEG ELSKER DEM! <3 og det vet du, hahaha xp
    mitt fav.par er ofc PUDD <3

    SvarSlett
  2. sv; joa, det var en party girl ja, hahah xp først var det faktisk en vanlig munn, så nynnet på party girl samtidlig.. så hvorfor ikke forvandle henne til en party girl ? hahahah c:

    SvarSlett
  3. Lærte nok ikke noe nytt nei Siv! hehe :)
    mm jeg veit ikke jeg, er ikke så veldig into akkurat det der.. Kanskje Flones (?) For Danny og Tom er mine fave McFly's for øyeblikket (:

    SvarSlett
  4. Flones ftw! :D hehe ^^

    xxx

    SvarSlett
  5. er de homo eller spiller de bare?

    nå lærte jeg masse nytt ja ;)

    SvarSlett
  6. ^ De spiller bare. (:

    Må si at jeg liker Pudd best, jeg også - kanskje fordi det er den "parringen" vi har sett mest av, haha ^^ Sist i det intervjuet hvor de skulle si hvem de ville ha kyssa, gifta seg med og ungått (tror du har postet det her en gang tidligere).

    SvarSlett