10.12.2010

Null Hull

Jeg har vært plaga med ising i en jeksel når jeg spiser godteri.
Derfor bestilte pappa tannlegetime til meg i dag, redd for hull.
Ettersom jeg aldri har hatt hull, kunne jeg ikke egentlig si om det var hull. Behagelig var det ikke.



















Les mer om disse søte melketennene HER.

Eller, jeg hadde et nesten-hull i ei melketann i førsteklassen...
Tannlegen tetta det igjen for å være på den sikre siden.
I dag var jeg hos en annen tannlege. Han var veldig grei. Medhjelperen hans også.
Han fortalte meg at jeg ikke hadde noe hull, og at jeg har veldig god tannhygiene. Horray!
Men tanntråd må jeg visst bli bedre på...
Jeg var veldi påpasselig med sånt ei stund, men så dabbet det av!

- Hva får du om du krysser en snømann og en vampyr?
- Ising i tennene

Hvor mange hull har du hatt?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Alltid like fint å få høre at man har 0 hull! hehe. jeg har ikke tellinga på hvor mange hull jeg har hatt. Jeg tror jeg har hull igjen nå i samma tanna som jeg har hatt hull i før. den plumba de har satt i har detti ut flere ganger. så egentlig har jeg ikke hatt så maange hull. det er bare den samma dumme tanna hele tia haha xD Men har også fått høre at jeg må bli flinkere med tanntråd. men når det går tomt er det så lett å glemme å kjøpe ny. hehe :)

    SvarSlett
  2. Yay for null hull! Jeg har heller aldri hatt hull, faktisk. Ikke engang etter jeg fikk reggis. :)

    SvarSlett
  3. sv: åå, haha sorry siv! Skal redigere innlegget mitt ;) og takk forresten :)

    SvarSlett
  4. Hva du på Sortland eller på Andenes? :D

    Har hatt hull i en tann en gang, men det var i en melketann, så vi trakk den bare :p

    Og jeg bruker heller ikke tanntråd x) Orker aldri ta meg tid til det :p

    SvarSlett
  5. Null hull er bra! ;)
    Har ikke hatt det selv, så jeg vet ikke hvordan det er..
    Håper jeg aldri trenger å vite det heller :P

    SV: Ble egentlig ikke noe stor forskjell.. xD

    Juletre i sjøen ja! :D Kjempekult! :D

    xxx

    SvarSlett
  6. Ising når man spiser snop trenger ikke alltid si at man har hull nei! Bra du ble "friskmeldt"!

    Sv: Takk! Selv om mange har skrevet om dette i det siste, synes jeg det var et viktig innlegg å skrive :-)

    SvarSlett