15.08.2010

Gingers

Rødtopper.
Hvor skal man starte?
Så mange prøver å farge seg til den 'rette' rødfargen, mens rødtoppene selv farger fargen bort.



















Ikke alle gutter er flaue over sin naturlige ginger,
Rupert Grint er en av de som beholder den. (Og flott er det også!)



I det nyeste Attitude-magasinet som jeg leste i Skottland, var der en egen ginger-spesial.
Jeg likte de 4 sidene, men der sto det noe skummelt.
"I 2060 kommer den siste rødtoppen til å bli født."
Hvem kan si noe sånt, selv om det er en vitenskapsmann?
Jeg håper i allefall at mine fremtidige barn blir rødhårede.

I den samme artikkelen sto det også at i Egypt før i tiden brente de rødhårede fordi de "betydde ulykke".
Og i Tyskland trodde de rødtopper var hekser, og brente dem etter en runde tortur.
Det er vel ikke så veldig rart, ettersom bare 1-2% av verdens befolkning har rødt hår. Det skaper vel litt sjalusi ;)























Nicola Roberts' naturlige farge.


Mang en kjendis har beholdt sitt røde hår.
Deriblant Rupert Grint, Prins Harry, Nicola Roberts, Ginger Spice og Nicole Kidman; alle kule personer.
Kanskje er personer med rødt hår kjent for å ha kort lunte, men jeg tror folk med alle typer hår kan ha dårlig temperament.


Hva synes du om gingers?
Hvem er din favorittginger?

Siv
xxx

9 kommentarer:

  1. dette er min favorittginger: http://www.youtube.com/watch?v=WLLYO8Hd_sE&translated=1

    SvarSlett
  2. Min favoritt-ginger er Rupert Grint <33333

    SvarSlett
  3. synes det er en kuuul farge :D
    RUPERT i think <3

    SvarSlett
  4. skulle ønske jegf var ginger. så fint! :)

    SvarSlett
  5. skulle ønske jegf var ginger. så fint! :)

    SvarSlett
  6. Syntes det e kjempe stili :-) Vær stolt over hårfarga di Siv :) å låv mæ å aldri farge det! <3

    SvarSlett
  7. sei det samme som Eline; vær stolt av hårfarga de! og som du sei først så prøve jo mange å farge sæ til den rette rødfarga, men det e jo ikke alle som klare å få det så fint da :) .. og så naturlig :-)

    Tja, de e nu som alle andre menneska da! :-)

    SvarSlett
  8. Min favoritt ginger er Rupert Grint! by far! hehe :P Men jeg har ikke noe i mot de. Både mamma og søstra mi har rødt hår. Så jeg kunne lett endt opp med det jeg og.

    SvarSlett
  9. Skulle ønske jeg hadde en kul hårfarge.. Vel, en opprinnelig en i alle fall.
    Er egentlig blond jeg. Alle vil jo være blond nå. Det er jo en så.. "original" hårfarge. Få litt mer farge i hverdagen sier nå jeg :D

    xxx

    SvarSlett