12.04.2010

Skottlandstur

Det er noe jeg har KJEMPELYST til;
Å dra til skottland, uten foreldre!
Jeg og ei av mine gode venninner har planlagt i over et år at vi skulle dra til Skottland sommeren 2010.




























Jeg håper vi får tatt oss en tur til Elean Donan på Skye!



Jeg ringte Granma igår, og hun ønsket oss velkommen med åpne armer.
Planen er foreløbig å dra siste uke i juni og være der et par uker.
Jeg har så mye å vise buddyen min!





















Sånn skal jeg se ut når vi reiser i sommer! Eller hva...?



Vi må shoppe (på Tesco selvfølgelig, duh! Det værste er at jeg faktisk mener det...)
Vi må drikke Starbucks i anlegget til bassenget.
Vi må dra på dagstur til Glasgow.
Vi må besøke borger.
Vi må ta en busstur til Skye.
Vi må shoppe mer.

Og enda har jeg hundre flere planer...
Hvordan kan det være å være venn med meg? ;)


Hvilken plass har du lyst å dra på ferie til?
Hva har du lyst til å gjøre der?

Siv
xxx

p.s. om dette ikke blir noe av, kommer jeg til å være trist lenge...

9 kommentarer:

  1. så tøft :)

    æ har sykt lyst til å fære til boden i sverige, for æ har så mange minna der i fra, og e så koselig å være der om sommarn, ilamme masse herlige folk :) men skal dit kanskje ikke i år, blæ -.-
    Ellers så vil æ fare til plassa man kan oppleve masse spennanes ting, som man kanskje har hørt om før; se en fotballkamp, shoppe i new york, elns :p

    SvarSlett
  2. Scotland, alt du skrev og mer!

    SvarSlett
  3. Ooh, det høres kjempegøy ut! :D

    Hele slekta mi (bortsett fra den lille familien min selvfølgelig.. -.-) var i Skottland i fjor, på sånn slektstreff. Jeg stammer visst derifra eller noe sånt..?
    MacMillan eller noe i den duren..

    Ellers så håper jeg på å få kommet meg til London. Har gnålt skikkelig lenge nå og det er ikke før den siste uka at mamma og pappa har vært superstille om alt som heter ferie og det der.. Og hver gang jeg nevner London så skiftes samtaleemne.
    Håper det er noe i gjære, haha! :P

    xxx

    SvarSlett
  4. Åååh, jeg vil gjøre akkurat det samme!!!

    SvarSlett
  5. Så morsomt det høres ut! :D

    SvarSlett
  6. Så gøy å reise til skottland da! Håper virkelig det ordner seg, for det virker som om du har tenkt lenge på denne planen =)

    SvarSlett
  7. Jeg har lyst til å dra til London <3 Menne om det blir noe av vet jeg ikke.

    SvarSlett
  8. aww, høres syykt gøy ut :D
    håpe dåkker får dratt da ^^ :*

    SvarSlett
  9. Jeg kunne tenkt meg en tur til Barcelona med kjæresten! Det er en fantastisk by :)
    men jeg kan glede meg til jeg skal til afrika til sommeren, så jeg skal ikke klage! ;)

    SvarSlett